Virtuální asistentka pro insolvenční správce

vaše vzdálená administrativní podpora

  • asistentka, která není nikdy nemocná ani si nebere dovolenou
  • rozsah práce asistentky si stanovujete sami – službu vám nastavíme na míru
  • samostatně zpracuje oddlužení
  • má 12 let zkušeností v oboru
  • je placená podle smluveného rozsahu prováděných činností
  • může vám pomoci i jednorázově, např. s velkým konkurzem
Chci poptat virtuální asistentku
Specializováno pro insolvenční správce a kanceláře v.o.s.
Specializováno pro insolvenční správce a kanceláře v.o.s.
Detailně zná systém, legislativu i soudní praxi
Detailně zná systém, legislativu i soudní praxi
Dostupná pro dlouhodobou spolupráci i krátkodobé projekty
Dostupná pro dlouhodobou spolupráci i krátkodobé projekty

Virtuální asistentka:

Je přesná, samostatná a rychlá.

Nepotřebuje od vás zaučit.

Má za sebou tým s 12 lety zkušeností.

Co za vás zařídí virtuální asistentka

  • založí nové insolvenční řízení, zadá údaje do systému
  • připraví výzvy k součinnosti
  • zadá přihlášky pohledávek
  • nastaví distribuční schéma a připraví rozvrh pro věřitele
  • hlídá intervaly pro zprávu o plnění oddlužení 
  • sleduje změny v insolvenčním rejstříku
  • samostatně dohlíží na plnění lhůt a termínů

A mnoho dalšího – pro podrobnější popis služeb si rozklikněte cenové balíčky níže.

Cena Virtuální asistentky

250 Kč

Pro bližší informace kontaktujte naše obchodní zástupce.
Službu vám nastavíme dle vašich individuálních požadavků.

Zadávání přihlášek: 50 Kč za přihlášku a 15 Kč za každou další pohledávku
Zadání celého řízení do systému 600 Kč (platí pouze při uzavření nové smlouvy na software ISISO).

Chcete nabídku služeb virtuální asistentky na míru?

Reference

  • Se službou Monitoring insolvenčního rejstříku jsme velmi spokojeni. Monitoring využíváme hlavně na sledování nájemníků městských bytů, našich obchodních partnerů a od roku 2022 také nově budeme sledovat všechny obyvatele kvůli poplatkům za komunální odpad. Protože máme zhruba 7 300 obyvatel, tak jsme ocenili možnost jejich hromadného importu. Včas tak můžeme přihlásit naše pohledávky do insolvenčního řízení. Každý měsíc nám také přijde přehledná zpráva o všech sledovaných subjektech a my tak víme, co se děje u každého řízení.

    Mgr. Ing. Pavel Janků, Ostrava

  • S provozovnami jsem naprosto spokojená, nemám žádnou výtku.
    Používám provozovny v Hradci Králové, v Brně a v Kolíně, všechny tři provozovny mají skvělé umístění z hlediska přístupu (bezproblémové parkování, blízkost nádraží). Na všech provozovnách je velmi ochotný a příjemný personál, rovněž vybavení provozoven je zcela dostačující.

    Mgr. Pavla Běčáková, Ostrava

  •  

    Projekt sdílených provozoven funguje velmi dobře a spolehlivě, jsem s ním spokojená.

    JUDr. Martina Skřivánková, Brno

  • Se službou Provozovny jsem velmi spokojena. Nemusím řešit pronájem prostor pro provozovny a zajištění jejich provozu. Rezervuji si pouze dopředu termín jednání a o nic více se nemusím starat. Asistentky na provozovnách jsou ochotné, vše funguje bez problému. Tuto službu určitě mohu jenom doporučit.

    JUDr. Ing. Šárka Krejčířová, Ph.D., Kroměříž

  • Využívám software Insolvence 2008 po celou dobu své činnosti. Líbí se mi přehledné uživatelské rozhraní, pravidelná školení při úpravách softwaru, manuály zasílané e-mailem a uživatelská podpora ve všech pracovních dnech. Velice mi zjednodušuje práci.
    Stejně tak využívám i provozovny. Zde je velkým plusem nejen to, že jsou v každém kraji, ale zejména nezanedbatelná úspora financí a možnost objednání termínu přezkumu či jiného jednání i telefonicky.

    Mgr. Eva Hradecká, Praha

  • “S více než 300 řízeními nám přestávaly vlastní kapacity na zajištění veškeré agendy stačit a problém by nevyřešil jen samotný software” Proto jsme se rozhodli pro Insolvenci 2008, která nám pomáhá i se základní administrativou. Oceňujeme jejich profesionalitu, rychlost a také ochotu.

    JUDr. Martin Aleš, Plzeň

Naše produkty využívá

0%

insolvenčních správců v ČR

Kontaktujte nás
Kontakt