- Uživatelská podpora k dispozici v pracovní dny 8.00 – 17.30 hodin
- Školení pro nové i zkušené uživatele jednoduše, rychle a pravidelně
- Neustále vyvíjen v souladu s potřebami správců
- Nadstavbové moduly a služby
Online software pro správu insolvenčních řízení s profi podporou
Postará se o oddlužení, konkurz, reorganizace i likvidace
Proč si vybrat náš software
Získáte kompletní řešení a tým profíků, kteří se o vás postarají. Pravidelně a spolehlivě
Přístupy máte online, z libovolného místa a zařízení. Celý váš tým pracuje v rámci jedné licence
Pracujete v přehledném a zabezpečeném rozhraní s automatickou aktualizací

Dostupná podpora a pravidelná školení

Začít je tak snadné
- Ke spuštění stačí pouze připojení k internetu
- Individuální zaškolení do softwaru je zdarma
- Jednoduché a efektivní rozdělení práce v týmu
- K bezplatnému vyzkoušení po dobu 30 dnů
Reference
Chcete se o softwaru dozvědět více?
Automat přihlášek
- automaticky načítáte Přihlášky pohledávek z rejstříku ISIR nebo z dokumentů uložených v Insolvenčním správci®
- kontroluje správnost načítání
- dostáváte upozornění na novou přihlášku
- načítat můžete všechny, nebo jen vybrané přihlášky
Cena
Korespondence
- komplexní editor ve kterém máte stejné možnosti jako v MS Word
- jednoduše nahráváte hlavičkové papíry
- vytváříte dynamické názvy dokumentů
- před vygenerováním vidíte náhled dokumentu
- vytváříte koncepty datových zpráv s vygenerovaným dokumentem
- využíváte databázi textů pro oblíbené fráze
- snadno editujete vygenerované dokumenty
- nastavíte vzory pod vlastníky
Chytrá korespondence
- hromadné vytváření korespondence – připravíte balíčky vzorů a vygenerujete jedním kliknutím
- automatické generování korespondence – nastavíte čas, kdy se má generovat požadovaný vzor a software ho automaticky vygeneruje
- chytré vzory – software sám připraví dokumenty na základě parametrů daného řízení, např. Vyrozumění o popření pohledávek, Výzva věřitelům ke sdělení chybějícího čísla účtu
Elektronické formuláře
- formuláře se vám automaticky předvyplní daty ze softwaru
- můžete je editovat, sloučit do PDF balíčků a odeslat přes Datovou schránku
- splňují všechny náležitosti
Seznam formulářů:
- Zpráva pro oddlužení a o přezkumu
- Seznam přihlášených pohledávek
- Soupis majetkové podstaty
- Zpráva o plnění oddlužení
- Zpráva o splnění oddlužení
- Konečná zpráva
- Zpráva o plnění reorganizačního plánu
Kalkulačka chráněného obydlí dlužníka
- automaticky vám vypočítá hodnotu chráněného obydlí dlužníka dle nařízení vlády č. 189/2019 Sb.
- pracuje se statistickou hodnotou obydlí dle tabulek ČSÚ
- zjistí koeficient růstu cen a koeficient počtu osob
- generuje výpočet v textovém dokumentu Word nebo PDF
Čtyři kroky k automatickému výpočtu.
- vyberete druhu obydlí (typ nemovitosti)
- zadáte počet vyživovaných osob ve společné domácnosti
- uvedete odhad majetku
- vyberete obec
Máte hotovo!
Likvidace
- přehledně vás provede celým procesem likvidace
- zpracuje náklady, vypořádá závazky
- zjednoduší a zefektivní komunikaci s úřady a bankami
- generuje potřebné vzory dokumentů
Poptávač
- jedním kliknutím odešlete nezávaznou poptávku vybraným partnerským firmám, které jsou v softwaru evidovány a čekáte na nejvýhodnější nabídku.
- určeno pro odhady cen nemovitostí
ASPI
- vyhledáte komentáře k legislativě
přímo v systému Insolvenční správce® - propojeno s legislativní databází ASPI
obsahuje kompletní komentáře k Insolvenčnímu zákonu č. 182/2006 Sb. a Občanskému zákoníku č. 89/2012 Sb.
- komentáře hledáte podle příslušného čísla paragrafu
- přednostně nabízí odkazy dle agendy, se kterou právě pracujete. Příklad: pokud pracujete s agendou záložky Přihlášky pohledávek, systém vyhledá komentáře k paragrafům relevantním pro přihlášky pohledávek.
- zahrnuje judikáty i právní předpisy k jakémukoliv vybranému datu
- aktualizuje se automaticky
Vyhledáváte:
- v komentáři k insolvenčnímu zákonu
- v komentáři k NOZ
Ve spolupráci se společností Wolters Kluwer
CenaDopis online
- služba Hybridní pošty poskytovatele Postservis, zapracovaná do softwaru Insolvenční správce®
- umožňuje elektronické podání různých druhů zásilek
- vytvoříte dopis, upomínky či jakýkoliv jiný dokumentu ve formátu PDF a jednoduše pošlete
- přehledné rozhraní služby máte přímo v softwaru
ZOPO (splátkový kalendář)
- využijete při uspokojování nezajištěných věřitelů u případů, které jsou řešeny způsobem oddlužení splátkami a prodejem majetku, případně splátkami
- v jednotlivých měsících přehledně evidujete všechny druhy příjmů dlužníka
- software vám automaticky spočítá příjmy dle procentuálního podílu jednotlivých věřitelů
- v propočtech zohledňuje privilegované platby a sporné pohledávky (v případě, že je pohledávka věřitele popřena nebo není dosud přezkoumána)
- přehledně evidujete deponace částek pro věřitele i deponace záloh na odměnu insolvenčního správce, včetně jejich následného rozdělení
- vytvoříte příkaz k úhradě, který lze následně nahrát do elektronického bankovnictví
- generujete výstupy, jako například elektronické formuláře, Zprava o plnění oddlužení, Oznámení o změně distribuční tabulky, Zpráva o splnění oddlužení, generujete dokumenty Inventura splátek
- vyplácení zefektivníte s funkcí Načítání výpisů
- jednoduše nastavíte přerušení průběhu oddlužení či prodloužení oddlužení
- upozorní vás na změny v přihláškách
Hromadný splátkový kalendář
- rychle a snadno zadáte a rozpočítáte příjmy mezi nezajištěné věřitele u insolvenčních případů, které jsou řešeny způsobem oddlužení splátkami a prodejem majetku, případně splátkami
- z jednoho místa pohodlně vyplácíte všechny insolvenční případy, které mají vytvořenou tabulku ZOPO
- můžete vyplácet běžné insolvenčních řízení i společné oddlužení manželů
- pracujete také s přerušenými řízeními i případy, které mají v modulu ZOPO nastaveny rozšířené řádky pro přesnější práci s prováděnou srážkou
- manuálně i automaticky zadáte příjmy prostřednictvím modulu Načítání bankovních výpisů
- částky určené jednotlivým věřitelům se přenášejí do tabulky ZOPO (Zpráva o plnění oddlužení)
Přihlášky pohledávek
- přihlášky pohledávek zadáte jednoduše, pomůže vám přehledný průvodce pro jejich zápis
- správnost zadaných dat zkontrolujete komparací s formulářem v listinné podobě
- máte neustálý přehled o jednotlivých aspektech přihlášek pohledávek (vykonatelnost, zajištění, podmíněnost, podřízenost, incidenční spory a podobně) i jejich stavu v rámci jednotlivých fází insolvenčního řízení („zařazeno k přezkumu“, „nepřezkoumává se“, „přezkoumáno“)
- snadno zpracujete následné změny, jako jsou například postoupení či zpětvzetí přihlášky věřitele
- pohodlně vyhledáte přihlášky pomocí filtrů, fulltextového vyhledávače a nastavitelných sloupců
- jednotlivé přihlášky věřitelů si můžete pro snazší rozlišení barevně označit
- máte přímé propojení modulu Přihlášky pohledávek s dalšími moduly jako Majetek a ZOPO (Zpráva o plnění oddlužení)
- pro automatické načtení můžete využít funkci Automat přihlášek
Majetek
- sestavíte soupis majetkové podstaty dlužníka (majetek a finanční prostředky dlužníka)
- vygenerujete na předepsaném elektronickém formuláři
- díky propojení majetku s přihláškou věřitele jednoduše vytvoříte návrh na vydání výtěžku zpeněžení zajištěného majetku tomuto věřiteli
- máte přehled o vylučovacích žalobách
- sledujete změny na jednotlivých účtech majetkové podstaty, které souvisí jednak s vnitřními operacemi provedenými v aplikaci a také s manuální úpravou stavu finančních prostředků
- k dispozici máte historii pohybu finančních prostředků
Datová schránka
- propojení softwaru Insolvenční správce® s datovou schránkou, zdarma
- datové zprávy máte v softwaru uloženy a můžete si je prohlížet i po uplynutí 90 denní úložní lhůty
- automaticky přiřadí přílohy do insolvenčního případu
- obsahuje adresář institucí a další vychytávky
Příkaz k úhradě
- vytvoří příkaz k úhradě u oddlužení i konkurzů
- dotahuje částky ze zvoleného dokumentu Návrh částečného či konečného rozvrhu, nebo Návrh na vydání výtěžku zpeněžení zajištěnému věřiteli
- v případě potřeby si vytvoříte vlastní příkaz
- na základě specifikace vaší banky vyplníte zprávu pro odesílatele či příjemce
Rozvrh
- využijete při řešení úpadku konkurzem a nepatrným konkurzem, v oddlužení formou prodeje majetku či splátkami a prodejem majetku
- software vám automaticky sestaví návrh na rozvrhové usnesení
- návrh rozvrhu obsahuje přehled věřitelů a jejich pohledávek
- automaticky spočítá částky které mají být vyplaceny
- pokud potřebujete rozdělit získanou částku mezi věřitele již v průběhu řízení, můžete vytvořit návrh částečného rozvrhu
Úřední záznam
- pořizujete jednoduché záznamy komunikace s ostatními účastníky insolvenčního řízení
- evidujete poznámky ze schůzek a telefonátů
- vygenerujete ve formě tiskového výstupu
Tipy pro práci
Výběr z nejoblíbenějších funkcí, které vám zjednoduší správu řízení
Slučování bankovních příkazů
- nenahráváte příkazy do banky po jednom, připravte si jeden soubor
- vyplácení urychlíte na maximum, stačí tři kliknutí
Kalkulačka chráněného obydlí
- automatický spočítá hodnotu chráněného obydlí dlužníka
- nemusíte zjišťovat statistickou hodnotu obydlí dle tabulek ČSÚ či koeficient růstu cen či koeficient počtu osob a složitě provádět výpočet
Dopis online
- součástí softwaru Insolvenční správce®
- korespondenci odesíláte přímo ze softwaru, nemusíte nic tisknout a chodit na poštu
- odesíláte po ČR a vybraných státech Evropy
Hromadný splátkový kalendář
- vyplácejte řízení řešené jako oddlužení splátkami a prodejem majetku, či splátkami na jedné stránce
- vytvořte si vlastní seznamy insolvenčních případů, zpřehlední samotné vyplácení
- využijte všechny funkce modulu a ušetříte 70% času při vyplácení
Chytrá korespondence
- uspoříte čas s přípravou každodenní korespondence
- software vám automaticky připraví nejrůznější sestavy pro soudy, dlužníky, instituce
Novinky
Přehled nejnovějších funkcí a vylepšení v softwaru
24. 0. 0 ze dne 5. 4. 2022
V rámci systémových vylepšení a úprav jsme se tentokrát zaměřili na modul Korespondence, který prošel rozsáhlou aktualizací, při níž jsme vycházeli také z vašich podnětů. K implementaci tohoto nového modulu dojde ve středu 6. 4. 2022.
Modul Korespondence přináší spoustu nových funkcí, které vám zjednoduší a zautomatizují proces tvorby, generování a úpravy dokumentů. Při samotném vytváření vzorů tak jistě uvítáte možnost nahrát si do systému vlastní dokument a z něj pak při tvorbě vycházet. Vzoru můžete nově nastavit dynamický název, využívat rozsáhlých možností formátování textu v editoru a vzor uzamknout pro úpravy ze strany vašich kolegů. Díky propojení s modulem Databáze textů si lze předdefinovat požadované texty a ty pak následně do vzorů snadno vkládat.
Pro přehlednější organizaci vzorů můžete nyní využít štítky, které si jednoduše vytvoříte a k jednotlivým vzorům přiřadíte.
Do systému si rovněž lze snadno nahrát vlastní hlavičkové papíry, které následně využijete při generování výstupů. Mnohé z vás také jistě zaujme možnost nechat si automaticky vytvořit koncept datové zprávy s vygenerovaným dokumentem.
Pokud jste dříve vygenerovali dokument, který nesplňoval vaše požadavky, museli jste jej smazat, vzor znovu vyhledat, případně upravit a opětovně vygenerovat. Abychom vám proces kontroly a případné editace co nejvíce usnadnili, můžete využít možnost následné úpravy již vygenerovaného dokumentu přímo v záložce Dokumenty, bez nutnosti opětovného generování.
Zajímavou novinkou, která vám ušetří čas při procesu zpracovávání insolvenční agendy, je nová funkce „Chytrá korespondence“. Pomocí jejího rozhraní budete schopni si vytvářet sestavy vybraných vzorů korespondence a ty pak jedním kliknutím hromadně vygenerovat. Nebudete tak muset generovat každý typ vzoru zvlášť (například výzvu na banky, vyrozumění o popření pohledávky atd.), ale pouhým jedním kliknutím se vám automaticky vygenerují všechny nastavené vzory pro vybrané subjekty.
Skrze funkci „Chytré korespondence“ si dále budete moci aktivovat automatické generování korespondence, kdy systém na základě vámi definovaných kritérií, tedy výběru požadovaných vzorů, nastavení termínů či konkrétního data sám automaticky tyto vzory vygeneruje dle nastavených pravidel. Na vygenerování pak budete upozornění notifikací, případně e-mailem.
Vaše stávající vzory, které máte v původním modulu Korespondence, nebudete muset znovu vytvářet, pohodlně si je převedete do nového modulu.
V těchto novinkách si podrobně představíme funkce a možnosti modulu Korespondence spolu s popisem, jak jej co nejefektivněji používat.
Podrobnější informace naleznete v Optimu, v sekci nápověda, „Ke stažení“
Podpora a bezpečnost
Podrobněji o zabezpečení softwaru, podpoře a legislativě
Podpora systému
- při vývoji Insolvenčního správce® jsme vycházeli z praktických zkušeností insolvenčních správců a ze znalosti nároků na zpracovávání jejich agendy.
- systém nabízím široké možnosti přizpůsobení a řízení procesu zpracování insolvenčních případů.
- vychází z předpokladu, že uživatelé služby jsou odborníci v dané oblasti, kteří chtějí bezchybně spravovat větší počet insolvenčních řízení při nízkých provozních nákladech a přiměřených nárocích na zaměstnance.
- systém automatizuje rutinní úkony a garantuje aktuálnost
- jedná se online systém, není nutné stahovat ani instalovat jakékoliv aktualizace
neustálé zdokonalování systému na základě podnětů uživatelů
Profesionální servis
- technická podpora pro uživatele je zajištěna pomocí formuláře přímo v systému
- poradenství pro uživatele Insolvenčního správce® zajišťují školení profesionálové
- pořádáme pravidelná školení základní i pokročilé práce se softwarem
Uživatelský přístup
- skupina uživatelů (např. v jedné kanceláři) může mít svého správce, který řídí přístupy v rámci poboček i práva jednotlivých uživatelů
Zabezpečení systému
- bezpečnost informací zpracovávaných informačním systémem Insolvenční správce® je pro nás klíčová
- při vývoji systému je kladen maximální důraz na nejvyšší možné zabezpečení dat, nejen s ohledem na zákonné povinnosti, ale především s ohledem na aktuální hrozby a nebezpečí dnešní informační společnosti
- využívá špičkových technologií a moderního zabezpečení webových služeb. Komunikace mezi počítačem a programem Insolvenční správce je šifrovaná, tudíž pro útočníka nepřístupná
Bezpečnost vašich dat zajišťuje:
- každodenní automatické zálohování dat
- eliminace zneužití dat zaměstnanci pomocí nastavení přístupových práv a uživatelských rolí
- šifrované vkládání dat do databáze
- přenos dat chráněný certifikátem
- vysoce zabezpečené centrální úložiště dat
- špičkové serverové technologie
- profesionální servis
- bezpečnostní limit – po 180 minutách nečinnosti je uživatel automaticky odhlášen
- ochrana proti neoprávněnému přihlášení – při opakovaném zadání chybného hesla je účet zablokován
GDPR
Společnost Insolvence 2008, a.s. (dále jen Společnost) uvedla své procesy do souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů EU 2016/679 (GDPR). Při této činnosti užívá služeb certifikovaného pověřence, člena Komory pro ochranu osobních údajů.
Osobní údaje zpracováváme v souladu s českou legislativou. Při zpracování osobních údajů, dbáme na zásady přiměřenosti a legitimního užití, vycházející ze smluvních ujednání. Vynakládáme značné úsilí k zajištění integrity a zabezpečení svých dat, produktů a služeb.
Společnost ručí za nakládání s osobními údaji pouze ve svých produktech a službách.
Nejčastější dotazy
Informace o tom co vás zajímá
Mám zřízeno několik poboček, je možné insolvenční případy roztřídit mezi jednotlivé pobočky?
Ano, software umožnuje rozčlenění jednotlivých insolvenčních případů pod založené pobočky i nastavení přístupu k pobočce vybranému zaměstnanci. Například zaměstnanec pobočky v Praze nemusí mít přístup k případům založeným pod pobočkou v Brně.
Může software používat v kanceláři více lidí, nebo je potřeba zakoupit licenci pro každého zvlášť?
Software Insolvenční správce může používat více lidí v kanceláři v rámci jedné zakoupené licence. Všichni mají přístup do jedné databáze, ale každý používá vlastní přihlašovací údaje.
Jelikož se jedná o on-line řešení, jak je to s ochranou dat?
Ztráty dat se bát nemusíte, centrální server je uložen na zabezpečeném úložišti u společnosti, která spravuje obdobné řešení pro státní správu. Přenos dat je zároveň šifrován na stejné úrovni jako přenos dat při elektronickém bankovnictví.
K ochraně dat přispívá i možnost řízení přístupu zaměstnanců insolvenčního správce.
Je nutné vkládat do softwaru všechna požadovaná data?
S ohledem na správné fungování všech funkcí softwaru Insolvenční správce doporučujeme vkládat všechna data. Vždy však záleží na tom, ve které fázi insolvenčního řízení jsou data do softwaru vkládána. Dbáme na to, aby načítání dat bylo co nejvíce zautomatizované. Využít můžete například funkci automatického načítání přihlášek, nebo vám s daty pomůže naše Virtuální asistentka.
Kolik času zabere vyplácení přes software?
V případě, že v softwaru Insolvenční správce pracujete s načítáním bankovních výpisů a s hromadným splátkovým kalendářem, můžete zkrátit čas strávený vyplácením až o 70 %.
Proč je výhodné používat přístup k datové schránce?
Pomocí modulu Datová schránka, který je v softwaru Insolvenční správce zdarma, můžete nejenom snadno odesílat dokumenty vygenerované systémem či vlastní dokumenty, ale i přiřazovat přílohy přijaté či odeslané datové zprávy ke konkrétním řízením. Tyto přílohy mohou být do případů přiřazovány i automaticky.
Datová schránka dále umožňuje zdarma archivovat veškeré doručené i odeslané zprávy po neomezenou dobu. Ke zprávám se přitom můžete libovolně vracet, aniž by bylo nezbytné stahovat novou poštu a spustit si tak lhůty.
Je možné v modulu Datová schránka spravovat více schránek?
V softwaru je možné mít propojených více datových schránek, vždy je však pouze jedna z nich označena jako „výchozí“. Takto označená schránka bude v seznamu schránek uváděna první v pořadí a po otevření modulu budete prioritně přesměrování do složky „Doručené“ této výchozí schránky. Mezi jednotlivými schránkami se můžete snadno pohybovat, a to kliknutím na požadovanou složku.
Umí software zpracovat přihlášky pohledávek a majetkovou podstatu dlužníka?
Ano, přihlášku pohledávek věřitele jednoduše zadáte pomocí přehledného průvodce. K jejich načítání můžete využít funkci Automat přihlášek, která nahraje data z insolvenčního rejstříku.
Soupis majetkové podstaty dlužníka si snadno sestavíte a vygenerujete na příslušném elektronickém formuláři. Díky propojení s přihláškou věřitele v systému například jednoduše vytvoříte návrh na vydání výtěžku zpeněžení zajištěného majetku věřiteli, případně snadno rozdělíte výtěžek zpeněžení mezi věřitele.
Dokáže software hlídat termíny a lhůty?
Software automaticky hlídá nejenom zákonné lhůty pro zpracování přihlášek pohledávek, ale také lhůty, které insolvenční správce zadá do systému manuálně. Můžete si nastavit například upozornění na povinnost odeslat soudu pravidelnou zprávu o plnění oddlužení, upozornění na předložení příjmů dlužníka či podání zprávy ZOSO.
Školení systém Základ
Systém Základ
450 Kč bez DPH
Seznámení se základními funkcemi systému pro začínající uživatele.
- úvod do softwaru Insolvenční správce®
- hlavní funkce pod drobnohledem – základní nastavení v systému, založení insolvenčního případu, přihlášky věřitelů, správa oddlužení, vyplácení věřitelů, práce s korespondencí, propojení s ISIR, správa dokumentů a další
- prostor pro dotazy
- délka školení: 6 hodin
Školení systém Plus
Přihlášky pohledávek
350 Kč bez DPH
Rozšiřující školení zaměřené na práci s přihláškami pohledávek pro začínající i pokročilé uživatele.
- zadání přihlášky pohledávek věřitele, podřízenost, vykonatelnost, zajištění a další vlastnosti
- následná úprava pohledávky a její zpracování, stanoviska správce a dlužníka, přezkum
- postoupení a zpětvzetí přihlášky / pohledávky
- praktická ukázka práce s přihláškou pohledávek věřitele v systému
- prostor pro dotazy
- délka školení: 3 hodiny
Práce s modulem ZOPO
350 Kč bez DPH
Rozšiřující školení zaměřené na práci s modulem ZOPO (Zpráva o plnění oddlužení) pro začínající i pokročilé uživatele.
- vytvoření tabulky ZOPO
- zadání příjmů, propočty mezi věřitele, příkaz k úhradě generovaný z modulu ZOPO
- deponace finančních prostředků a jejich následné rozdělení
- vytvoření elektronického formuláře Zpráva o plnění oddlužení a další výstupy
- funkce spojené s novelou IZ, účinnou od 1.6.2019 (přerušení, prodloužení, uspokojení 60 % / 3 roky)
- praktická ukázka práce s modulem ZOPO v systému
- prostor pro dotazy
- délka školení: 3 hodiny
Načítání výpisů, Hromadný splátkový kalendář
350 Kč bez DPH
Rozšiřující školení zaměřené na práci s moduly Načítání výpisů a Hromadný splátkový kalendář.
- práce s modulem Hromadný splátkový kalendář
- zefektivnění a zrychlení práce s vyplácením insolvenčních případů, řešených způsobem oddlužení „splátkami a prodejem majetku“, případně „splátkami“
- načítání výpisů do systému a následné zpracování plateb
- kontrola příchozích a odchozích plateb
- prostor pro dotazy
- délka školení: 3 hodiny
Konkurz
350 Kč bez DPH
Rozšiřující školení zaměřené na rozsáhlejší téma správy konkurzu.
- agenda konkurzního řízení zpracovaná pomocí systému – krok po kroku
- základní nastavení, zpeněžení zajištěného a nezajištěného majetku
- vydání výtěžku zpeněžení zajištěnému věřiteli
- generování příkazů k úhradě
- konečná zpráva, částečný a konečný rozvrh
- prostor pro dotazy
- délka školení: 3 hodiny
Datová schránka
350 Kč bez DPH
Rozšiřující školení zaměřené na efektivní využívání modulu Datové schránky pro začínající i pokročilé uživatele.
- propojení systému Insolvenční správce® s prostředím ostré datové schránky
- základní práce s datovou schránkou
- odesílání dokumentů vytvořených v systému
- automatické a manuální řazení příloh k případům
- dodejky / doručenky zpráv
- náhledy datových zpráv
- prostor pro dotazy
- délka školení: 2,5 hodiny
Novinky v systému
350 Kč bez DPH
Rozšiřující školení novinek v systému Insolvenční správce® zavedených v průběhu roku.
- nové funkce a vylepšení, implementované v průběhu roku, které vám usnadní a zpříjemní práci v systému
- praktická ukázka zjednodušení úkonů díky zavedeným novinkám
- prostor pro dotazy
- délka školení: 3 hodiny
Školení systém Individual
Systém Základ
8 000 Kč bez DPH
Školení s cílem seznámit se se základními funkcemi systému, zefektivnit svou práci a naučit se využívat všechny jeho přednosti. Pro začínající uživatele.
- úvod do Informačního systému insolvenční správce®
- hlavní funkce systému pod drobnohledem
- základní nastavení v systému, založení uživatelů, poboček, dlužnických účtů
- vložení insolvenčního případu, zadání přihlášek věřitelů
- založení a evidence majetku a nákladů
- propojení s insolvenčním rejstříkem
- správa oddlužení, vyplácení věřitelů pomocí modulu ZOPO
- korespondence v systému, elektronické formuláře, databáze textů a další
- prostor pro dotazy
- délka školení 6 hodin
Školitelka přijede přímo do vaší kanceláře, ve sjednaném termínu s potřebnými materiály. Optimální počet účastníků je 8.
Kontaktovat školitelkuPřihlášky pohledávek
5 000 Kč bez DPH
Rozšiřující školení zaměřené na práci s přihláškami pohledávek. Pro začínající i pokročilé uživatele.
- zadání přihlášky pohledávek věřitele, podřízenost, vykonatelnost, zajištění a další vlastnosti
- následná úprava pohledávky a její zpracování, stanoviska správce a dlužníka, přezkum
- postoupení a zpětvzetí přihlášky / pohledávky
- praktická ukázka práce s přihláškou pohledávek věřitele v systému
- prostor pro dotazy
- délka školení: 3 hodiny
Školitelka přijede přímo do vaší kanceláře, ve sjednaném termínu s potřebnými materiály.
V případě, že si vyberete dvě školení v jednom dni, obdržíte slevu 2 000 Kč z celkové částky za obě školení! Optimální počet účastníků je 8, délka trvání 6 hodin v jednom dni. Jednotlivá školení můžete kombinovat libovolně.
Kontaktovat školitelkuPráce s modulem ZOPO
5 000 Kč bez DPH
Rozšiřující školení zaměřené na práci s modulem ZOPO (Zpráva o plnění oddlužení). Pro začínající i pokročilé uživatele.
- vytvoření tabulky ZOPO
- zadání příjmů, propočty mezi věřitele, příkaz k úhradě generovaný z modulu ZOPO
- deponace finančních prostředků a jejich následné rozdělení
- vytvoření elektronického formuláře Zpráva o plnění oddlužení a další výstupy
- funkce spojené s novelou IZ, účinnou od 1. 6. 2019 (přerušení, prodloužení, uspokojení 60 % / 3 roky)
- prostor pro dotazy
- délka školení: 3 hodiny
Školitelka přijede přímo do vaší kanceláře, ve sjednaném termínu s potřebnými materiály.
V případě, že si vyberete dvě školení v jednom dni, obdržíte slevu 2 000 Kč z celkové částky za obě školení! Optimální počet účastníků je 8, délka trvání 6 hodin v jednom dni. Jednotlivá školení můžete kombinovat libovolně.
Kontaktovat školitelku
Načítání výpisů, Hromadný splátkový kalendář
5 000 Kč bez DPH
Rozšiřující školení práce s hromadným splátkovým kalendářem a načítáním bankovních výpisů. Pro začínající i pokročilé uživatele.
- práce s modulem Hromadný splátkový kalendář
- zefektivnění a zrychlení práce s vyplácením insolvenčních případů, řešených způsobem oddlužení „splátkami a prodejem majetku“, případně „splátkami“
- načítání výpisů do systému a následné zpracování plateb
- kontrola příchozích a odchozích plateb
- prostor pro dotazy
- délka školení: 3 hodiny
Školitelka přijede přímo do vaší kanceláře, ve sjednaném termínu s potřebnými materiály.
V případě, že si vyberete dvě školení v jednom dni, obdržíte slevu 2 000 Kč z celkové částky za obě školení! Optimální počet účastníků je 8, délka trvání 6 hodin v jednom dni. Jednotlivá školení můžete kombinovat libovolně.
Kontaktovat školitelkuKonkurz
5 000 Kč bez DPH
Rozšiřující školení zaměřené na rozsáhlejší téma správy konkurzu. Pro začínající i pokročilé uživatele.
- agenda konkurzního řízení zpracovaná pomocí systému – krok po kroku
- základní nastavení, zpeněžení zajištěného a nezajištěného majetku
- vydání výtěžku zpeněžení zajištěnému věřiteli
- generování příkazů k úhradě
- konečná zpráva, částečný a konečný rozvrh
- prostor pro dotazy
- délka školení: 3 hodiny
Školitelka přijede přímo do vaší kanceláře, ve sjednaném termínu s potřebnými materiály.
V případě, že si vyberete dvě školení v jednom dni, obdržíte slevu 2 000 Kč z celkové částky za obě školení! Optimální počet účastníků je 8, délka trvání 6 hodin v jednom dni. Jednotlivá školení můžete kombinovat libovolně.
Kontaktovat školitelkuDatová schránka
4 000 Kč bez DPH
Rozšiřující školení zaměřené na efektivní využívání modulu Datové schránky. Pro začínající i pokročilé uživatele.
- propojení systému Insolvenční správce® s prostředím ostré datové schránky
- základní práce s datovou schránkou
- odesílání dokumentů vytvořených v systému
- automatické a manuální řazení příloh k případům
- dodejky / doručenky zpráv
- náhledy datových zpráv
- prostor pro dotazy
- délka školení: 2,5 hodiny
Školitelka přijede přímo do vaší kanceláře, ve sjednaném termínu s potřebnými materiály.
V případě, že si vyberete dvě školení v jednom dni, obdržíte slevu 2 000 Kč z celkové částky za obě školení! Optimální počet účastníků je 8, délka trvání 6 hodin v jednom dni. Jednotlivá školení můžete kombinovat libovolně.
Kontaktovat školitelkuNovinky v systému
5 000 Kč bez DPH
Rozšiřující školení novinek v systému Insolvenční správce® implementovaných v průběhu roku. Pro začínající i pokročilé uživatele.
- nové funkce a vylepšení, implementované v průběhu roku, které vám usnadní a zpříjemní práci v systému
- praktická ukázka zjednodušení úkonů díky zavedeným novinkám
- prostor pro dotazy
- délka školení: 3 hodiny
Školitelka přijede přímo do vaší kanceláře, ve sjednaném termínu s potřebnými materiály.
V případě, že si vyberete dvě školení v jednom dni, obdržíte slevu 2 000 Kč z celkové částky za obě školení! Optimální počet účastníků je 8, délka trvání 6 hodin v jednom dni. Jednotlivá školení můžete kombinovat libovolně.
Kontaktovat školitelkuNapříč systémem
1 500 Kč za hodinu bez DPH
Na základě konzultace se školitelem si vyberete optimální obsah, termín i dobu trvání tak, aby každý účastník odcházel se všemi potřebnými informacemi a zvládal i praktické dovednosti.
Školitelka přijede přímo do vaší kanceláře, ve sjednaném termínu s potřebnými materiály.
Kontaktovat školitelkuCeník softwaru
Do 10 insolvenčních řízení pro nové správce zdarma | Do 20 insolvenčních řízení 3 200 Kč měsíčně | Neomezený počet insolvenčních řízení 4 200 Kč měsíčně |

Cílem projektu je rozšířit systém Insolvenční správce o nové funkce. Název projektu: Další technologický i funkční rozvoj informačního systému Insolvenční správce, registrační číslo CZ.01.4.04/0.0/0.0/16_076/0009421