Software pro insolvenční správce

online, vždy aktuální a s perfektní zákaznickou podporou

  • automaticky načte přihlášky z Insolvenčního rejstříku, předvyplní formuláře nebo vygeneruje dokument na vašem hlavičkovém papíře
  • vypočítá hodnotu chráněného obydlí dlužníka
  • rozpočítá platby podle splátkového kalendáře mezi nezajištěné věřitele
  • zvládne oddlužení, konkurz, reorganizaci i likvidaci
  • je dostupný kdekoliv a odkudkoliv z PC, telefonu i tabletu
Přehledné uživatelské rozhraní na PC, tabletech i mobilech
Přehledné uživatelské rozhraní na PC, tabletech i mobilech
Všichni uživatelé mají vždy nejnovější verzi v souladu s platnou legislativou
Všichni uživatelé mají vždy nejnovější verzi v souladu s platnou legislativou
Výjimečná zákaznická podpora a skvěle zpracovaná nápověda
Výjimečná zákaznická podpora a skvěle zpracovaná nápověda

Víme, že začátky jsou těžké. Zařídíme vše za vás

Získáte kompletní řešení a tým profíků, kteří se o vás postarají. Pravidelně a spolehlivě

Přístupy máte online, z libovolného místa a zařízení. Celý váš tým pracuje v rámci jedné licence

Pracujete v přehledném a zabezpečeném rozhraní s automatickou aktualizací

Dostupná podpora a pravidelná školení

  • Uživatelská podpora k dispozici v pracovní dny 8.00 – 17.30 hodin
  • Školení pro nové i zkušené uživatele jednoduše, rychle a pravidelně
  • Neustále vyvíjen v souladu s potřebami správců
  • Nadstavbové moduly a služby

Začít je tak snadné

  • Ke spuštění stačí pouze připojení k internetu
  • Individuální zaškolení do softwaru je zdarma
  • Jednoduché a efektivní rozdělení práce v týmu
  • K bezplatnému vyzkoušení po dobu 30 dnů

Reference

  • Se službou Monitoring insolvenčního rejstříku jsme velmi spokojeni. Monitoring využíváme hlavně na sledování nájemníků městských bytů, našich obchodních partnerů a od roku 2022 také nově budeme sledovat všechny obyvatele kvůli poplatkům za komunální odpad. Protože máme zhruba 7 300 obyvatel, tak jsme ocenili možnost jejich hromadného importu. Včas tak můžeme přihlásit naše pohledávky do insolvenčního řízení. Každý měsíc nám také přijde přehledná zpráva o všech sledovaných subjektech a my tak víme, co se děje u každého řízení.

    Mgr. Ing. Pavel Janků, Ostrava

  • S provozovnami jsem naprosto spokojená, nemám žádnou výtku.
    Používám provozovny v Hradci Králové, v Brně a v Kolíně, všechny tři provozovny mají skvělé umístění z hlediska přístupu (bezproblémové parkování, blízkost nádraží). Na všech provozovnách je velmi ochotný a příjemný personál, rovněž vybavení provozoven je zcela dostačující.

    Mgr. Pavla Běčáková, Ostrava

  •  

    Projekt sdílených provozoven funguje velmi dobře a spolehlivě, jsem s ním spokojená.

    JUDr. Martina Skřivánková, Brno

  • Se službou Provozovny jsem velmi spokojena. Nemusím řešit pronájem prostor pro provozovny a zajištění jejich provozu. Rezervuji si pouze dopředu termín jednání a o nic více se nemusím starat. Asistentky na provozovnách jsou ochotné, vše funguje bez problému. Tuto službu určitě mohu jenom doporučit.

    JUDr. Ing. Šárka Krejčířová, Ph.D., Kroměříž

  • Využívám software Insolvence 2008 po celou dobu své činností. Líbí se mě přehledné uživatelské rozhraní, pravidelná školení při úpravě softwaru, manuály zasílané do e-mailu a uživatelská podpora ve všechny pracovní dny. Velice mě zjednodušuje práci.
    Stejně tak využívám i provozovny. Zde je veliké plus nejen to, že jsou v každém kraji, ale zejména nezanedbatelná úspora financí a možnost objednání si termínu přezkumu či jiného jednání i telefonicky.

    Mgr. Eva Hradecká, Praha

  • “S více než 300 řízeními nám přestávaly vlastní kapacity na zajištění veškeré agendy stačit a problém by nevyřešil jen samotný software” Proto jsme se rozhodli pro Insolvenci 2008, která nám pomáhá i se základní administrativou. Oceňujeme jejich profesionalitu, rychlost a také ochotu.

    JUDr. Martin Aleš, Plzeň

Naše produkty využívá

0%

insolvenčních správců v ČR

Kontaktujte nás

Chci zdarma vyzkoušet Insolvenčního správce

30 dní zdarma na zkoušku.

Chcete se o softwaru dozvědět více?

Automat přihlášek

  • automaticky načítáte Přihlášky pohledávek z rejstříku ISIR nebo z dokumentů uložených v Insolvenčním správci®
  • kontroluje správnost načítání 
  • dostáváte upozornění na novou přihlášku
  • načítat můžete všechny, nebo jen vybrané přihlášky

 

Cena

Korespondence

  • komplexní editor ve kterém máte stejné možnosti jako v MS Word
  • jednoduše nahráváte hlavičkové papíry
  • vytváříte dynamické názvy dokumentů
  • před vygenerováním vidíte náhled dokumentu 
  • vytváříte koncepty datových zpráv s vygenerovaným dokumentem
  • využíváte databázi textů pro oblíbené fráze
  • snadno editujete vygenerované dokumenty
  • nastavíte vzory pod vlastníky

Chytrá korespondence 

  • hromadné vytváření korespondence – připravíte balíčky vzorů a vygenerujete jedním kliknutím 
  • automatické generování korespondence – nastavíte čas, kdy se má generovat požadovaný vzor a software ho automaticky vygeneruje
  • chytré vzory – software sám připraví dokumenty na základě parametrů daného řízení, např. Vyrozumění o popření pohledávek, Výzva věřitelům ke sdělení chybějícího čísla účtu
Cena chytré korespondence

Elektronické formuláře

  • formuláře se vám automaticky předvyplní daty ze softwaru
  • můžete je editovat, sloučit do PDF balíčků a odeslat přes Datovou schránku
  • splňují všechny náležitosti

Seznam formulářů:

  • Zpráva pro oddlužení a o přezkumu
  • Seznam přihlášených pohledávek
  • Soupis majetkové podstaty
  • Zpráva o plnění oddlužení
  • Zpráva o splnění oddlužení
  • Konečná zpráva
  • Zpráva o plnění reorganizačního plánu

Kalkulačka chráněného obydlí dlužníka

  • automaticky vám vypočítá hodnotu chráněného obydlí dlužníka dle nařízení vlády č. 189/2019 Sb.
  • pracuje se statistickou hodnotou obydlí dle tabulek ČSÚ
  • zjistí koeficient růstu cen a koeficient počtu osob
  • generuje výpočet v textovém dokumentu Word nebo PDF

Čtyři kroky k automatickému výpočtu.

  • vyberete druh obydlí (typ nemovitosti)
  • zadáte počet vyživovaných osob ve společné domácnosti
  • uvedete odhad majetku
  • vyberete obec

Máte hotovo!

Likvidace

  • přehledně vás provede celým procesem likvidace
  • zpracuje náklady, vypořádá závazky 
  • zjednoduší a zefektivní komunikaci s úřady a bankami
  • generuje potřebné vzory dokumentů
Cena

Poptávač

  • jedním kliknutím odešlete nezávaznou poptávku vybraným partnerským firmám, které jsou v softwaru evidovány a čekáte na nejvýhodnější nabídku.
  • určeno pro odhady cen nemovitostí

ASPI

  • komentáře k právním předpisům přímo v systému Insolvenční správce®
  • propojení s nejrozsáhlejší databází odborných informací ASPI
  • obsahuje kompletní komentáře k insolvenčnímu zákonu č. 182/2006 Sb. a občanskému zákoníku č. 89/2012 Sb.
  •  
  • komentáře jednoduše vyhledáváte podle příslušného čísla paragrafu jediným kliknutím odkudkoli v systému
  • systém přednostně nabízí odkazy relevantní k agendě, se kterou právě pracujete – pokud se například pohybujete v záložce Přihlášky pohledávek, systém vyhledá komentáře k paragrafům relevantním pro přihlášky pohledávek
  • obsah automaticky aktualizován, vždy máte k dispozici nejnovější komentáře
  • zahrnuje vyhledávání právních předpisů a judikátů k jakémukoli vybranému datu

Propojení s databází ASPI umožní uživatelům systému Insolvenční správce® vyhledávat nejnovější:

  • komentář insolvenčního zákona
  • komentář občanského zákoníku

Ve spolupráci se společností Wolters Kluwer ČR, a. s.

Cena

Dopis online

  • služba Hybridní pošty poskytovatele Postservis, zapracovaná do softwaru Insolvenční správce®
  • umožňuje elektronické podání různých druhů zásilek 
  • vytvoříte dopis, upomínky či jakýkoliv jiný dokument ve formátu PDF a jednoduše pošlete 
  • přehledné rozhraní služby máte přímo v softwaru

ZOPO (splátkový kalendář)

  • využijete při uspokojování nezajištěných věřitelů u případů, které jsou řešeny způsobem oddlužení splátkami a prodejem majetku, případně splátkami
  • v jednotlivých měsících přehledně evidujete všechny druhy příjmů dlužníka
  • software vám automaticky rozpočítá příjmy dle procentuálního podílu jednotlivých věřitelů
  • v propočtech zohledňuje privilegované platby a sporné pohledávky (v případě, že je pohledávka věřitele popřena nebo není dosud přezkoumána)
  • přehledně evidujete deponace částek pro věřitele i deponace záloh na odměnu insolvenčního správce, včetně jejich následného rozdělení
  • vytvoříte příkaz k úhradě, který lze následně nahrát do elektronického bankovnictví
  • generujete výstupy, jako například elektronické formuláře Zprava o plnění oddlužení, Oznámení o změně distribuční tabulky, Zpráva o splnění oddlužení, generujete dokument Inventura splátek  
  • vyplácení zefektivníte s funkcí Načítání výpisů  
  • jednoduše nastavíte přerušení průběhu oddlužení či prodloužení oddlužení
  • upozorní vás na změny v přihláškách

Hromadný splátkový kalendář

  • rychle a snadno zadáte a rozpočítáte příjmy mezi nezajištěné věřitele u insolvenčních případů, které jsou řešeny způsobem oddlužení splátkami a prodejem majetku, případně splátkami
  • z jednoho místa pohodlně vyplácíte všechny insolvenční případy, které mají vytvořenou tabulku ZOPO
  • můžete vyplácet běžné insolvenční řízení i společné oddlužení manželů
  • pracujete také s přerušenými řízeními i případy, které mají v modulu ZOPO nastaveny rozšířené řádky pro přesnější práci s prováděnou srážkou
  • manuálně i automaticky zadáte příjmy prostřednictvím modulu Načítání bankovních výpisů
  • částky určené jednotlivým věřitelům se  přenášejí do tabulky ZOPO (Zpráva o plnění oddlužení)

Přihlášky pohledávek

  • přihlášky pohledávek zadáte jednoduše, pomůže vám přehledný průvodce pro jejich zápis
  • správnost zadaných dat zkontrolujete komparací s formulářem v listinné podobě
  • máte neustálý přehled o jednotlivých aspektech přihlášek pohledávek (vykonatelnost, zajištění, podmíněnost, podřízenost, incidenční spory a podobně) i jejich stavu v rámci jednotlivých fází insolvenčního řízení („zařazeno k přezkumu“, „nepřezkoumává se“, „přezkoumáno“)
  • snadno zpracujete následné změny, jako jsou například postoupení či zpětvzetí přihlášky věřitele
  • pohodlně vyhledáte přihlášky pomocí filtrů, fulltextového vyhledávače a nastavitelných sloupců
  • jednotlivé přihlášky věřitelů si můžete pro snazší rozlišení barevně označit
  • máte přímé propojení modulu Přihlášky pohledávek s dalšími moduly jako Majetek a ZOPO (Zpráva o plnění oddlužení)
  • pro automatické načtení můžete využít funkci Automat přihlášek

Majetek

  • sestavíte soupis majetkové podstaty dlužníka (majetek a finanční prostředky dlužníka)
  • vygenerujete na předepsaném elektronickém formuláři
  • díky propojení majetku s přihláškou věřitele jednoduše vytvoříte návrh na vydání výtěžku zpeněžení zajištěného majetku tomuto věřiteli
  • máte přehled o vylučovacích žalobách
  • sledujete změny na jednotlivých účtech majetkové podstaty, které souvisí jednak s vnitřními operacemi provedenými v aplikaci a také s manuální úpravou stavu finančních prostředků
  • k dispozici máte historii pohybu finančních prostředků

Datová schránka

  • propojení softwaru Insolvenční správce® s datovou schránkou, zdarma
  • datové zprávy máte v softwaru uloženy a můžete si je prohlížet i po uplynutí 90 denní úložní lhůty
  • automaticky přiřadí přílohy do insolvenčního případu
  • obsahuje adresář institucí a další vychytávky

Příkaz k úhradě

  • vytvoří příkaz k úhradě u oddlužení i konkurzů
  • dotahuje částky ze zvoleného dokumentu Návrh částečného či konečného rozvrhu, nebo Návrh na vydání výtěžku zpeněžení zajištěnému věřiteli
  • v případě potřeby si vytvoříte vlastní příkaz
  • na základě specifikace vaší banky vyplníte zprávu pro odesílatele či příjemce

Rozvrh

  • využijete při řešení úpadku konkurzem a nepatrným konkurzem, v oddlužení formou prodeje majetku či splátkami a prodejem majetku
  • software vám automaticky sestaví návrh na rozvrhové usnesení
  • návrh rozvrhu obsahuje přehled věřitelů a jejich pohledávek
  • automaticky spočítá částky které mají být vyplaceny 
  • pokud potřebujete rozdělit získanou částku mezi věřitele již v průběhu řízení, můžete vytvořit návrh částečného rozvrhu

Úřední záznam

  • pořizujete jednoduché záznamy komunikace s ostatními účastníky insolvenčního řízení
  • evidujete poznámky ze schůzek a telefonátů 
  • vygenerujete ve formě tiskového výstupu

Hlídač práce

Nevíte si s něčím rady?

Kontaktujte naši podporu, rádi vám pomůžeme!

Kontaktovat podporu

Tipy pro práci

Výběr z nejoblíbenějších funkcí, které vám zjednoduší správu řízení

Slučování bankovních příkazů

  • nenahráváte příkazy do banky po jednom, připravte si jeden soubor
  • vyplácení urychlíte na maximum, stačí tři kliknutí 

Kalkulačka chráněného obydlí

  • automatický spočítá hodnotu chráněného obydlí dlužníka
  • nemusíte zjišťovat statistickou hodnotu obydlí dle tabulek ČSÚ či koeficient růstu cen či koeficient počtu osob a složitě provádět výpočet

Dopis online

  • součástí softwaru Insolvenční správce®
  • korespondenci odesíláte přímo ze softwaru, nemusíte nic tisknout a chodit na poštu
  • odesíláte po ČR a vybraných státech Evropy

Hromadný splátkový kalendář

  • vyplácejte řízení řešené jako oddlužení splátkami a prodejem majetku, či splátkami na jedné stránce
  • vytvořte si vlastní seznamy insolvenčních případů, zpřehlední samotné vyplácení
  • využijte všechny funkce modulu a ušetříte 70% času při vyplácení

Chytrá korespondence

  • uspoříte čas s přípravou každodenní korespondence
  • software vám automaticky připraví nejrůznější sestavy pro soudy, dlužníky, instituce

Podpora a bezpečnost

Podrobněji o zabezpečení softwaru, podpoře a legislativě

Podpora systému

  • při vývoji Insolvenčního správce® jsme vycházeli z praktických zkušeností insolvenčních správců a ze znalosti nároků na zpracovávání jejich agendy.
  • systém nabízím široké možnosti přizpůsobení a řízení procesu zpracování insolvenčních případů.
  • vychází z předpokladu, že uživatelé služby jsou odborníci v dané oblasti, kteří chtějí bezchybně spravovat větší počet insolvenčních řízení při nízkých provozních nákladech a přiměřených nárocích na zaměstnance.
  • systém automatizuje rutinní úkony a garantuje aktuálnost
  • jedná se online systém, není nutné stahovat ani instalovat jakékoliv aktualizace
  • neustálé zdokonalování systému na základě  podnětů uživatelů

Profesionální servis
  • technická podpora pro uživatele je zajištěna pomocí formuláře přímo v systému
  • poradenství pro uživatele Insolvenčního správce® zajišťují školení profesionálové
  • pořádáme pravidelná školení základní i pokročilé práce se softwarem
Uživatelský přístup 
  • skupina uživatelů (např. v jedné kanceláři) může mít svého správce, který řídí přístupy v rámci poboček i práva jednotlivých uživatelů

Kontaktovat Podporu

Zabezpečení systému

  • bezpečnost informací zpracovávaných informačním systémem Insolvenční správce® je pro nás klíčová
  • při vývoji systému je kladen maximální důraz na nejvyšší možné zabezpečení dat, nejen s ohledem na zákonné povinnosti, ale především s ohledem na aktuální hrozby a nebezpečí dnešní informační společnosti
  •  využívá špičkových technologií a moderního zabezpečení webových služeb. Komunikace mezi počítačem a programem Insolvenční správce je šifrovaná, tudíž pro útočníka nepřístupná

Bezpečnost vašich dat zajišťuje:

  • každodenní automatické zálohování dat
  • eliminace zneužití dat zaměstnanci pomocí nastavení přístupových práv a uživatelských rolí
  • šifrované vkládání dat do databáze
  • přenos dat chráněný certifikátem
  • vysoce zabezpečené centrální úložiště dat
  • špičkové serverové technologie
  • profesionální servis
  • bezpečnostní limit – po 180 minutách nečinnosti je uživatel automaticky odhlášen
  • ochrana proti neoprávněnému přihlášení – při opakovaném zadání chybného hesla je účet zablokován

GDPR

Společnost Insolvence 2008, a.s. (dále jen Společnost) uvedla své procesy do souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů EU 2016/679 (GDPR). Při této činnosti užívá služeb certifikovaného pověřence, člena Komory pro ochranu osobních údajů.

Osobní údaje zpracováváme v souladu s českou legislativou. Při zpracování osobních údajů, dbáme na zásady přiměřenosti a legitimního užití, vycházející ze smluvních ujednání. Vynakládáme značné úsilí k zajištění integrity a zabezpečení svých dat, produktů a služeb.

Společnost ručí za nakládání s osobními údaji pouze ve svých produktech a službách.

Nejčastější dotazy

Informace o tom co vás zajímá 

Mám zřízeno několik poboček, je možné insolvenční případy roztřídit mezi jednotlivé pobočky?

Ano, software umožnuje rozčlenění jednotlivých insolvenčních případů pod založené pobočky i nastavení přístupu k pobočce vybranému zaměstnanci. Například zaměstnanec pobočky v Praze nemusí mít přístup k případům založeným pod pobočkou v Brně.

Může software používat v kanceláři více lidí, nebo je potřeba zakoupit licenci pro každého zvlášť?

Software Insolvenční správce může používat více lidí v kanceláři v rámci jedné zakoupené licence. Všichni mají přístup do jedné databáze, ale každý používá vlastní přihlašovací údaje.

Jelikož se jedná o on-line řešení, jak je to s ochranou dat?

Ztráty dat se bát nemusíte, centrální server je uložen na zabezpečeném úložišti u společnosti, která spravuje obdobné řešení pro státní správu. Přenos dat je zároveň šifrován na stejné úrovni jako přenos dat při elektronickém bankovnictví.

K ochraně dat přispívá i možnost řízení přístupu zaměstnanců insolvenčního správce.

Je nutné vkládat do softwaru všechna požadovaná data?

S ohledem na správné fungování všech funkcí softwaru Insolvenční správce doporučujeme vkládat všechna data. Vždy však záleží na tom, ve které fázi insolvenčního řízení jsou data do softwaru vkládána. Dbáme na to, aby načítání dat bylo co nejvíce zautomatizované. Využít můžete například funkci automatického načítání přihlášek, nebo vám s daty pomůže naše Virtuální asistentka.

Kolik času zabere vyplácení přes software?

V případě, že v softwaru Insolvenční správce pracujete s načítáním bankovních výpisů a s hromadným splátkovým kalendářem, můžete zkrátit čas strávený vyplácením až o 70 %.

Proč je výhodné používat přístup k datové schránce?

Pomocí modulu Datová schránka, který je v softwaru Insolvenční správce zdarma, můžete nejenom snadno odesílat dokumenty vygenerované systémem či vlastní dokumenty, ale i přiřazovat přílohy přijaté či odeslané datové zprávy ke konkrétním řízením. Tyto přílohy mohou být do případů přiřazovány i automaticky.

Datová schránka dále umožňuje zdarma archivovat veškeré doručené i odeslané zprávy po neomezenou dobu. Ke zprávám se přitom můžete libovolně vracet, aniž by bylo nezbytné stahovat novou poštu a spustit si tak lhůty.

Je možné v modulu Datová schránka spravovat více schránek?

V softwaru je možné mít propojených více datových schránek, vždy je však pouze jedna z nich označena jako „výchozí“. Takto označená schránka bude v seznamu schránek uváděna první v pořadí a po otevření modulu budete prioritně přesměrování do složky „Doručené“ této výchozí schránky. Mezi jednotlivými schránkami se můžete snadno pohybovat, a to kliknutím na požadovanou složku.

Umí software zpracovat přihlášky pohledávek a majetkovou podstatu dlužníka?

Ano, přihlášku pohledávek věřitele jednoduše zadáte pomocí přehledného průvodce. K jejich načítání můžete využít funkci Automat přihlášek, která nahraje data z insolvenčního rejstříku. 

Soupis majetkové podstaty dlužníka si snadno sestavíte a vygenerujete na příslušném elektronickém formuláři. Díky propojení s přihláškou věřitele v systému například jednoduše vytvoříte návrh na vydání výtěžku zpeněžení zajištěného majetku věřiteli, případně snadno rozdělíte výtěžek zpeněžení mezi věřitele.

Dokáže software hlídat termíny a lhůty?

Software automaticky hlídá nejenom zákonné lhůty pro zpracování přihlášek pohledávek, ale také lhůty, které insolvenční správce zadá do systému manuálně. Můžete si nastavit například upozornění na povinnost odeslat soudu pravidelnou zprávu o plnění oddlužení, upozornění na předložení příjmů dlužníka či podání zprávy ZOSO.

  • Školení určená jak pro nové, tak zkušené uživatele s cílem pracovat v programu Insolvenční správce® rychle a efektivně.

  • Pod vedením našich lektorů získáte přehled o všech možnostech systému, jednotlivé funkce si dostatečně vyzkoušíte a rádi vám zodpovíme veškeré dotazy.

  • Školení pořádáme pravidelně v Brně a Praze, připraveny máme také individuální a online školení.
Ukázat termíny školení

Školení Systém

Základy práce v systému

550 Kč bez DPH

Školení pro začínající uživatele, zaměřené na seznámení se se základními funkcemi systému. 

  • úvod do Informačního systému insolvenční správce®
  • hlavní funkce systému pod drobnohledem
  • základní nastavení v systému, založení uživatelů, poboček, dlužnických účtů
  • vložení insolvenčního případu, základní termíny
  • založení a evidence přihlášek věřitelů, majetku a nákladů
  • práce s korespondencí, elektronické formuláře, správa dokumentů, datová schránka, propojení s insolvenčním rejstříkem a další
  • prostor pro dotazy
  • délka školení 6 hodin
Aktuální termíny školení

Přihlášky pohledávek

440 Kč bez DPH

Rozšiřující školení pro začínající i pokročilé uživatele, zaměřené na práci s přihláškami pohledávek.

  • zadání přihlášky pohledávek věřitele, podřízenost, vykonatelnost, zajištění a další vlastnosti
  • následná úprava pohledávky a její zpracování, stanoviska správce a dlužníka, přezkum
  • postoupení a zpětvzetí přihlášky / pohledávky
  • na závěr školení prezentace nadstavbového modulu Automatické načítání přihlášek
  • prostor pro dotazy
  • délka školení: 4 hodiny
Aktuální termíny školení

Práce s modulem ZOPO

490 Kč bez DPH

Rozšiřující školení pro začínající i pokročilé uživatele, zaměřené na práci s modulem ZOPO (Zpráva o plnění oddlužení).

  • evidence a vyplácení záloh na odměnu a náhradu hotových výdajů insolvenčního správce, hrazených dlužníkem do data usnesení o schválení oddlužení
  • vytvoření standardní i rozšířené varianty tabulky ZOPO
  • zadání příjmů, propočty mezi věřitele, příkaz k úhradě generovaný z modulu ZOPO
  • deponace finančních prostředků a jejich následné rozdělení
  • vytvoření elektronického formuláře Zpráva o plnění oddlužení a další výstupy
  • funkce spojené s novelou IZ, účinnou od 1. 6. 2019 (přerušení, prodloužení, uspokojení 60 % / 3 roky)
  • dorovnání věřitelů, upozornění na nedostatečné příjmy, minimální měsíční splátka v ZOPO a další funkce
  • praktická ukázka práce s modulem ZOPO v systému
  • prostor pro dotazy
  • délka školení: 4,5 hodiny
Aktuální termíny školení

Načítání výpisů, Hromadný splátkový kalendář

390 Kč bez DPH

Rozšiřující školení zaměřené na práci s moduly Načítání výpisů a Hromadný splátkový kalendář.

  • zefektivnění a zrychlení práce s vyplácením insolvenčních případů, řešených způsobem oddlužení „splátkami a prodejem majetku“, případně „splátkami“
  • načítání výpisů do systému a následné zpracování plateb
  • kontrola příchozích a odchozích plateb
  • práce s modulem Hromadný splátkový kalendář
  • prostor pro dotazy 
  • délka školení: 3,5 hodiny
Aktuální termíny školení

Konkurz v systému

390 Kč bez DPH

Rozšiřující školení zaměřené na rozsáhlejší téma správy konkurzu.

  • agenda konkurzního řízení zpracovaná pomocí systému – krok po kroku
  • základní nastavení, zpeněžení zajištěného a nezajištěného majetku
  • vydání výtěžku zpeněžení zajištěnému věřiteli
  • generování příkazů k úhradě
  • konečná zpráva, částečný a konečný rozvrh
  • prostor pro dotazy
  • délka školení: 3 hodiny
Aktuální termíny školení

Modul Korespondence

390 Kč bez DPH

Rozšiřující školení zaměřené na vytváření, úpravu a generování vzorů v modulu Korespondence.

  • představení modulu Korespondence
  • jednotlivé funkce pod drobnohledem: vytváření a úprava vzorů, rozšířené možnosti formátování v textovém editoru, nahrávání hlavičkových papírů do systému, náhledy dokumentů před generováním, vytváření konceptů datových zpráv s vygenerovaným dokumentem, úprava vytvořeného dokumentu a další
  • prezentace nadstavbové funkce Chytrá korespondence – hromadné generování zvolených vzorů a dále automatické generování vzorů dle Vámi nastavených pravidel
  • prostor pro dotazy
  • délka školení: 3,5 hodiny
Aktuální termíny školení

Modul Úkolovník

390 Kč bez DPH

Rozšiřující školení zaměřené na vytváření, úpravu a práci s úkoly v modulu Úkolovník.

  • představení modulu Úkolovník
  • jednotlivé funkce pod drobnohledem: vytváření úkolů pro vás i vaše kolegy, přehledy úkolů a kontrola jejich plnění, pravidelné e-mailové souhrny úkolů
  • tabulkové a kalendářové zobrazení úkolů
  • nechte systém pracovat za vás: vytváření a správa pravidel pro automatické vytváření úkolů, funkce „Rychlé úkoly“, sdílení úkolů ve dnech, kdy nejste v kanceláři, a další způsoby urychlení práce s modulem
  • prostor pro dotazy
  • délka školení: 3,5 hodiny
Aktuální termíny školení

Datová schránka

350 Kč bez DPH

Rozšiřující školení pro začínající i pokročilé uživatele, zaměřené na efektivní využívání modulu Datové schránky.

  • propojení systému Insolvenční správce® s prostředím ostré datové schránky
  • základní práce s datovou schránkou
  • odesílání dokumentů vytvořených v systému
  • automatické a manuální řazení příloh k případům
  • dodejky / doručenky zpráv
  • náhledy datových zpráv
  • prostor pro dotazy
  • délka školení: 2,5 hodiny
Aktuální termíny školení

Novinky v systému

390 Kč bez DPH

Rozšiřující školení zaměřené na prezentaci novinek v systému, zavedených v průběhu roku.

  • nové funkce a vylepšení, implementované v průběhu roku, které vám usnadní a zpříjemní práci v systému
  • praktická ukázka zjednodušení úkonů díky zavedeným novinkám
  • prostor pro dotazy
  • délka školení: 3–3,5 hodiny
Aktuální termíny školení

Záznamy z online školení

Nestihli jste některé z našich školení?

390 Kč bez DPH

Máme pro vás videozáznamy z níže uvedených online školení.

  • Přihlášky pohledávek
  • Práce s modulem ZOPO
  • Načítání výpisů, Hromadný splátkový kalendář
  • Konkurz v systému
  • Modul Korespondence
  • Modul Úkolovník
  • Novinky v systému, implementované v průběhu roku 2022 a 2023

V případě zájmu nás kontaktujte na hotline@insolvence.as. Cena videozáznamu je 390 Kč bez DPH.

Školení systém Individual

Základy práce v systému

8 000 Kč bez DPH

Školení s cílem seznámit se se základními funkcemi systému, zefektivnit svou práci a naučit se využívat všechny jeho přednosti. Pro začínající uživatele.

  • úvod do Informačního systému insolvenční správce®
  • hlavní funkce systému pod drobnohledem
  • základní nastavení v systému, založení uživatelů, poboček, dlužnických účtů
  • vložení insolvenčního případu, základní termíny
  • založení a evidence přihlášek věřitelů, majetku a nákladů
  • práce s korespondencí, elektronické formuláře, správa dokumentů, datová schránka, propojení s insolvenčním rejstříkem a další
  • prostor pro dotazy
  • délka školení 6 hodin

Školitelka přijede přímo do vaší kanceláře, ve sjednaném termínu s potřebnými materiály. Optimální počet účastníků je 8.

Kontaktovat školitelku

Přihlášky pohledávek

5 000 Kč bez DPH

Rozšiřující školení pro začínající i pokročilé uživatele, zaměřené na práci s přihláškami pohledávek.

  • zadání přihlášky pohledávek věřitele, podřízenost, vykonatelnost, zajištění a další vlastnosti
  • následná úprava pohledávky a její zpracování, stanoviska správce a dlužníka, přezkum
  • postoupení a zpětvzetí přihlášky / pohledávky
  • v případě zájmu prezentace nadstavbového modulu Automatické načítání přihlášek
  • prostor pro dotazy
  • délka školení: 4 hodiny

Školitelka přijede přímo do vaší kanceláře, ve sjednaném termínu s potřebnými materiály. Optimální počet účastníků je 8.

Kontaktovat školitelku

Práce s modulem ZOPO

5 000 Kč bez DPH

Rozšiřující školení pro začínající i pokročilé uživatele, zaměřené na práci s modulem ZOPO (Zpráva o plnění oddlužení).

  • evidence a vyplácení záloh na odměnu a náhradu hotových výdajů insolvenčního správce, hrazených dlužníkem do data usnesení o schválení oddlužení
  • vytvoření standardní i rozšířené varianty tabulky ZOPO
  • zadání příjmů, propočty mezi věřitele, příkaz k úhradě generovaný z modulu ZOPO
  • deponace finančních prostředků a jejich následné rozdělení
  • vytvoření elektronického formuláře Zpráva o plnění oddlužení a další výstupy
  • funkce spojené s novelou IZ, účinnou od 1. 6. 2019 (přerušení, prodloužení, uspokojení 60 % / 3 roky) 
  • dorovnání věřitelů, upozornění na nedostatečné příjmy, minimální měsíční splátka v ZOPO a další funkce
  • prostor pro dotazy
  • délka školení: 4,5 hodiny

Školitelka přijede přímo do vaší kanceláře, ve sjednaném termínu s potřebnými materiály. Optimální počet účastníků je 8.

Kontaktovat školitelku

Načítání výpisů, Hromadný splátkový kalendář

5 000 Kč bez DPH

Rozšiřující školení práce s hromadným splátkovým kalendářem a načítáním bankovních výpisů.

  • zefektivnění a zrychlení práce s vyplácením insolvenčních případů, řešených způsobem oddlužení „splátkami a prodejem majetku“, případně „splátkami“
  • načítání výpisů do systému a následné zpracování plateb
  • kontrola příchozích a odchozích plateb
  • práce s modulem Hromadný splátkový kalendář
  • prostor pro dotazy
  • délka školení: 3,5 hodiny

Školitelka přijede přímo do vaší kanceláře, ve sjednaném termínu s potřebnými materiály. Optimální počet účastníků je 8.

Kontaktovat školitelku

Konkurz v systému

5 000 Kč bez DPH

Rozšiřující školení zaměřené na rozsáhlejší téma správy konkurzu.

  • agenda konkurzního řízení zpracovaná pomocí systému – krok po kroku
  • základní nastavení, zpeněžení zajištěného a nezajištěného majetku
  • vydání výtěžku zpeněžení zajištěnému věřiteli
  • generování příkazů k úhradě
  • konečná zpráva, částečný a konečný rozvrh
  • prostor pro dotazy
  • délka školení: 3 hodiny

Školitelka přijede přímo do vaší kanceláře, ve sjednaném termínu s potřebnými materiály. Optimální počet účastníků je 8.

Kontaktovat školitelku

Modul Korespondence

5 000 Kč bez DPH

Rozšiřující školení zaměřené na vytváření, úpravu a generování vzorů v modulu Korespondence.

  • představení modulu Korespondence
  • jednotlivé funkce pod drobnohledem: vytváření a úprava vzorů, rozšířené možnosti formátování v textovém editoru, nahrávání hlavičkových papírů do systému, náhledy dokumentů před generováním, vytváření konceptů datových zpráv s vygenerovaným dokumentem, úprava vytvořeného dokumentu a další
  • prezentace nadstavbové funkce Chytrá korespondence – hromadné generování zvolených vzorů a dále automatické generování vzorů dle Vámi nastavených pravidel
  • prostor pro dotazy
  • délka školení: 3,5 hodiny

Školitelka přijede přímo do vaší kanceláře, ve sjednaném termínu s potřebnými materiály. Optimální počet účastníků je 8.

Kontaktovat školitelku

Modul Úkolovník

5 000 Kč bez DPH

Rozšiřující školení zaměřené na vytváření, úpravu a práci s úkoly v modulu Úkolovník.

  • představení modulu Úkolovník
  • jednotlivé funkce pod drobnohledem: vytváření úkolů pro vás i vaše kolegy, přehledy úkolů a kontrola jejich plnění, pravidelné e-mailové souhrny úkolů
  • tabulkové a kalendářové zobrazení úkolů
  • nechte systém pracovat za vás: vytváření a správa pravidel pro automatické vytváření úkolů, funkce „Rychlé úkoly“, sdílení úkolů ve dnech, kdy nejste v kanceláři, a další způsoby urychlení práce s modulem
  • prostor pro dotazy
  • délka školení: 3,5 hodiny

Školitelka přijede přímo do vaší kanceláře, ve sjednaném termínu s potřebnými materiály. Optimální počet účastníků je 8.

Datová schránka

4 000 Kč bez DPH

Rozšiřující školení zaměřené na efektivní využívání modulu Datové schránky. Pro začínající i pokročilé uživatele.

  • propojení systému Insolvenční správce® s prostředím ostré datové schránky
  • základní práce s datovou schránkou
  • odesílání dokumentů vytvořených v systému
  • automatické a manuální řazení příloh k případům
  • dodejky / doručenky zpráv
  • náhledy datových zpráv
  • prostor pro dotazy
  • délka školení: 2,5 hodiny

Školitelka přijede přímo do vaší kanceláře, ve sjednaném termínu s potřebnými materiály. Optimální počet účastníků je 8.

Kontaktovat školitelku

Novinky v systému

5 000 Kč bez DPH

Rozšiřující školení zaměřené na prezentaci novinek v systému, zavedených v průběhu roku.

  • nové funkce a vylepšení, implementované v průběhu roku, které vám usnadní a zpříjemní práci v systému
  • praktická ukázka zjednodušení úkonů díky zavedeným novinkám
  • prostor pro dotazy
  • délka školení: 3–3,5 hodiny

Školitelka přijede přímo do vaší kanceláře, ve sjednaném termínu s potřebnými materiály. Optimální počet účastníků je 8.

Kontaktovat školitelku

Napříč systémem

1 500 Kč za hodinu bez DPH

Na základě konzultace se školitelem si vyberete optimální obsah, termín i dobu trvání tak, aby každý účastník odcházel se všemi potřebnými informacemi a zvládal i praktické dovednosti.

Školitelka přijede přímo do vaší kanceláře, ve sjednaném termínu s potřebnými materiály. Optimální počet účastníků je 8.

Kontaktovat školitelku

Ceník softwaru

pro jednoho insolvenčního správce

Do 10 insolvenčních řízení
pro nové správce zdarma
Do 20 insolvenčních řízení
3 200 Kč měsíčně
Neomezený počet insolvenčních řízení
4 200 Kč měsíčně
Kontakt