Jednoduché zřízení provozovny insolvenčního správce

v každém kraji ČR

  • kompletně zařízené prostory pro jednání
  • služby sdílené asistentky k dispozici
  • prostory si jednoduše zarezervujete odkudkoliv
  • jedna provozovna přináší až 10 nových řízení za rok
  • nízký měsíční paušál; další platby za provozovnu se odvíjí podle počtu přidělených insolvenčních řízení v daném kraji
  • fungování provozoven je plně v souladu s platnou legislativou
Vyberte si provozovnu ve svém kraji
Nízké náklady
Nízké náklady
Kompletně zařízené prostory s asistentkou
Kompletně zařízené prostory s asistentkou
Průměrem 7 nových řízení na jednu provozovnu za rok
Průměrem 7 nových řízení na jednu provozovnu za rok

Šetříte čas i peníze

Seženeme prostory a postaráme se o běžný denní provoz za vás.

Náklady na provozovnu platíte podle počtu řízení v daném kraji.

Provozovny jsou plně zařízeny, včetně vybavení pro online jednání.

Provozovny

  • Provozovny jsou plně vybaveny pro potřeby jednání
  • O jejich chod se stará vyškolená asistentka
  • Nízký měsíční poplatek a úhrada až po přidělení případu soudem
  • Jednoduchá rezervace prostor odkudkoliv

Bezpečnostní standardy pro přenos dat

Návod pro Google kalendář

Pokryli jsme všechny kraje

Provozovny pro každý krajský soud s možností online jednání

Možnosti využití

Provozovny jsou plně v souladu s novelou insolvenčního zákona i aktuální vyhláškou

Správa a organizace chodu kanceláře

Příjem pošty, telefonáty, drobnou administrativu v domluveném rozsahu, zajištění chodu kanceláře po technické   i organizační stránce. Další úkony po individuální dohodě

Návod pro vyřízení zákaznické karty České pošty:
Ústí nad Labem, Kladno, Kolín, České Budějovice, Brno, Olomouc, Hradec Králové, Praha, Plzeň

Měsíční paušál za provozovnu
600 Kč
Jednorázově, pro zákazníky virtuální asistentky
od 1 500 Kč/případ
Jednorázově, pro zákazníky se softwarem
od 2 000 Kč/případ
Jednorázově, pro zákazníky bez softwaru
od 2 500 Kč/případ

Chcete si pořídit sdílenou provozovnu?

Pro každý krajský soud, s možností online jednání

Reference

  • Se službou Monitoring insolvenčního rejstříku jsme velmi spokojeni. Monitoring využíváme hlavně na sledování nájemníků městských bytů, našich obchodních partnerů a od roku 2022 také nově budeme sledovat všechny obyvatele kvůli poplatkům za komunální odpad. Protože máme zhruba 7 300 obyvatel, tak jsme ocenili možnost jejich hromadného importu. Včas tak můžeme přihlásit naše pohledávky do insolvenčního řízení. Každý měsíc nám také přijde přehledná zpráva o všech sledovaných subjektech a my tak víme, co se děje u každého řízení.

    Mgr. Ing. Pavel Janků, Ostrava

  • S provozovnami jsem naprosto spokojená, nemám žádnou výtku.
    Používám provozovny v Hradci Králové, v Brně a v Kolíně, všechny tři provozovny mají skvělé umístění z hlediska přístupu (bezproblémové parkování, blízkost nádraží). Na všech provozovnách je velmi ochotný a příjemný personál, rovněž vybavení provozoven je zcela dostačující.

    Mgr. Pavla Běčáková, Ostrava

  •  

    Projekt sdílených provozoven funguje velmi dobře a spolehlivě, jsem s ním spokojená.

    JUDr. Martina Skřivánková, Brno

  • Se službou Provozovny jsem velmi spokojena. Nemusím řešit pronájem prostor pro provozovny a zajištění jejich provozu. Rezervuji si pouze dopředu termín jednání a o nic více se nemusím starat. Asistentky na provozovnách jsou ochotné, vše funguje bez problému. Tuto službu určitě mohu jenom doporučit.

    JUDr. Ing. Šárka Krejčířová, Ph.D., Kroměříž

  • Využívám software Insolvence 2008 po celou dobu své činností. Líbí se mě přehledné uživatelské rozhraní, pravidelná školení při úpravě softwaru, manuály zasílané do e-mailu a uživatelská podpora ve všechny pracovní dny. Velice mě zjednodušuje práci.
    Stejně tak využívám i provozovny. Zde je veliké plus nejen to, že jsou v každém kraji, ale zejména nezanedbatelná úspora financí a možnost objednání si termínu přezkumu či jiného jednání i telefonicky.

    Mgr. Eva Hradecká, Praha

  • “S více než 300 řízeními nám přestávaly vlastní kapacity na zajištění veškeré agendy stačit a problém by nevyřešil jen samotný software” Proto jsme se rozhodli pro Insolvenci 2008, která nám pomáhá i se základní administrativou. Oceňujeme jejich profesionalitu, rychlost a také ochotu.

    JUDr. Martin Aleš, Plzeň

Naše produkty využívá

0%

insolvenčních správců v ČR

Kontaktujte nás
Kontakt