Jak jsme insolvenční správkyni přinesli víc řízení bez starostí a s minimálními náklady

Více provozoven pro insolvenčního správce znamená i více insolvenčních řízení. Ale také starosti a výdaje navíc. U Insolvence 2008 si sjednáte provozovnu bez starostí a s minimálními náklady. Přečtěte si, jak jsme díky pěti novým provozovnám pomohli zvýšit nápad řízení u pražské insolvenční správkyně. Díky softwaru jí navíc usnadňujeme administraci případů.

Mgr. Eva Hradecká je insolvenční správkyní se sídlem v Praze. Pět provozoven v dalších krajích si zřídila díky Insolvenci 2008. Mgr. Hradecká zdůrazňuje, že ke správnému zpracování návrhu je kromě znalosti problematiky oddlužení, insolvenčního zákona a dalších předpisů klíčová spolupráce s klientem.

To se Mgr. Hradecké daří i díky tomu, že se se svými klienty pravidelně setkává. „Sídlo mám v Praze a dalších pět krajských provozoven mi umožňuje být v kontaktu se všemi klienty,“ říká Eva Hradecká.

Víc případů díky každé provozovně

Klienty a jednotlivá řízení díky provozovnám přímo získává. „Každá provozovna v dalším kraji otevírá dveře k dalším případům. Zřízení běžných kanceláří znamená spoustu výdajů a starostí. Proto jsem uvítala možnost sdílených provozoven, které nabízí Insolvence 2008 a se kterými tyto starosti odpadávají,“ pochvaluje si Eva Hradecká.

V současné době takto využívá kromě svého pražského sídla ještě provozovny v Českých Budějovicích, Hradci Králové, Plzni, Ústí nad Labem a na Kladně. Díky tomu se jí zvýšily počty nově přidělených případů.

Kanceláře téměř bez nákladů

Náklady na provoz krajských provozoven má přitom Eva Hradecká minimální. Odvíjí se od počtu přidělených insolvenčních řízení v daném kraji. „Za jednu provozovnu platím měsíční paušál 600 korun a k tomu podle přidělených řízení pohyblivé nájemné. Kdybych si pět kanceláří v různých městech zařizovala a spravovala sama, mé náklady by byly mnohonásobně vyšší,“ popisuje insolvenční správkyně.

 

S provozovnou od Insolvence 2008 získává i vybavené zázemí. Kanceláře jsou kompletně zařízené a připravené k jednání. Insolvenční správci nemusí řešit administrativu ani údržbu. „Z kvality zázemí jsem nadšená. Ve všech provozovnách je příjemný a ochotný personál, kanceláře mám vždy připravené k používání. Samozřejmostí je připojení k internetu, tiskárna a veškeré kancelářské potřeby, občerstvení – zkrátka vše, co potřebuji. Dopředu si jen zarezervuji termín jednání a nic dalšího neřeším,“ říká Eva Hradecká.

Prostor pro setkání s klienty i kolegy

Kromě schůzek s klienty se insolvenční správci potřebují účastnit soudních jednání v jednotlivých krajských městech. Všechny provozovny proto umisťujeme v blízkosti soudů, dbáme na možnost parkování a dobrou dopravní dostupnost, třeba díky blízkosti nádraží. „Osobně jezdím do provozoven autem, ale blízkost soudu i nádraží od kanceláře je určitě výhodou. Kvitují to také klienti,“ potvrzuje správkyně.

Na provozovnách Eva Hradecká oceňuje i to, že jí poskytují neutrální půdu pro setkání s klienty. „Spolu s insolvenčním řízením pro firmy zajišťuji také oddlužení občanů. Setkávám se přímo s nimi a pro obě strany je příjemnější potkat se v kanceláři místo například pokoje na ubytovně,“ dodává.

Provozovny Insolvence 2008 zároveň slouží jako místo pro setkávání správců. „Mám příležitost se tu vidět s dalšími insolvenčními správci, se kterými bych se ve vlastní kanceláři nepotkala,“ popisuje Eva Hradecká. Umožňuje jí to sdílet zkušenosti, ale také pobavit se o novinkách nebo plánovaných změnách v oblasti insolvence.

Software pro efektivnější práci

Mgr. Eva Hradecká využívá služby Insolvence 2008 už více než 7 let. Kromě provozoven jí práci a správu insolvenčních řízení usnadňuje také software. Automatizuje řadu kroků a zbavuje správkyni rutinních úkolů, takže se může víc věnovat klientům a jejich situacím.

„Software je přehledný, dobře se mi s ním pracuje. I díky manuálům nebo pravidelným školením, když se něco v softwaru změní. Každý pracovní den je k dispozici také uživatelská podpora, kdybych cokoliv potřebovala. Usnadňuje mi to práci,“ říká. Software například načítá přihlášky z insolvenčního rejstříku, počítá splátky nebo hodnotu chráněného obydlí dlužníka.

Práci bez Insolvence 2008 už si neumím představit

„Celkově jsem se službami Insolvence 2008 spokojená. Neumím si představit, jak bych si pět provozoven zařizovala sama nebo jaké náklady bych musela mít na asistenty, kteří by mi se vším pomáhali,“ přemítá Eva Hradecká.

Službu provozoven i software doporučuje zejména menším insolvenčním správcům, kterým usnadní práci a zefektivní ji.

„Běžná praxe je sdílet kanceláře s dalšími správci nebo advokáty. Stejně ale musíte řešit spoustu provozních záležitostí, které vám berou čas. Pokud chcete mít kanceláře k dispozici kdykoliv potřebujete a bez starostí, pak jsou provozovny Insolvence 2008 to pravé pro vás. Téměř bez nákladů vám navíc zvýší počty nových přidělených insolvenčních případů, což je v dnešní době ubývajících insolvenčních řízení nesporná výhoda,“ uzavírá Eva Hradecká.

Chcete i vy zvýšit nápad a přitom nemít starosti se zřizováním vlastní provozovny?

Vyberte si z provozoven Insolvence 2008. Jsme k dispozici ve všech krajích.

Kontakt