Insolvence 2008

partner insolvenčních správců

Nabízíme komplexní služby pro insolvenční správce s cílem maximálně zjednodušit a urychlit jejich každodenní agendu při správě insolvenčních řízení. Provozujeme vzdělávací portál Insolvenční zóna, pořádáme Semináře s odborníky a KONFERENCI INSOLVENCE. Snažíme se přispět ke kultivaci insolvenčního oboru.

Profesionální služby pro insolvenční správce
Profesionální služby pro insolvenční správce
Vzdělávání s odborníky po celý rok
Vzdělávání s odborníky po celý rok
Informační portál Insolvenční zóna
Informační portál Insolvenční zóna

"Naši zákazníci jsou pro nás prioritou, a proto vycházíme maximálně vstříc jejich požadavkům."

Mgr. Tomáš Valášek

Výkonný ředitel Insolvence 2008, a.s.

Historie

Existujeme od roku 2007. Začínali jsme u jednoho stolu a dnes platíme za hodnotného parťáka českých insolvenčních správců. Jak jsme se dostali tam, kde jsme?

Založení společnosti

Začínali jsme v roce 2007 jako malý tým právníků a programátorů. Díky insolvenčnímu zemětřesení, které proběhlo v následujícím roce a znamenalo přelom v právním prostředí i celé společnosti, jsme se pro insolvenci nadchli a rozhodli se jí věnovat naplno.

Insolvenční správce

Pro nově vznikající společnost jsme vybrali název Insolvence 2008 a pustili se do programování softwaru pro správu insolvenčních řízení.

Neocenitelný pomocník

Abychom z něj udělali co nejlepšího pomocníka, zorganizovali jsme pravidelná „klubová setkání“ s insolvenčními správci, na kterých jsme naslouchali každodenním starostem a dávali dohromady jejich představy o usnadnění náročné administrativy. Tak jsme získali první uživatele našeho softwaru, který jsme nazvali prostě Insolvenční správce.

Virtuální asistentka

Do insolvenčního procesu jsme se rozhodli zapojit nejen softwarem, ale i vlastními silami a znalostmi. Zavedli jsme službu Virtuální asistentka, která pomáhá správcům se zpracováním a kontrolou dat v softwaru. Hlídá termíny, pomáhá vyvažovat administrativní úkony a v problematice se vyzná.

Semináře a konference

Díky každodenní komunikaci se správci jsme zjistili, že kromě běžné agendy musí sledovat nejnovější dění a neustále se vzdělávat. Oslovili jsme proto kapacity z oboru a uspořádali vzdělávací Semináře s odborníky. Díky velkému zájmu se rozrostly na celoroční záležitost završenou KONFERENCÍ INSOLVENCE.

Insolvenční zóna

Pro komplexní podporu oboru začal fungovat náš informační portál Insolvenční zóna, který zpracovává nejen aktuální témata z insolvence, ale také dotazy samotných dlužníků a věřitelů.

Software pro veřejnost

Abychom pomohli také veřejnosti, naprogramovali jsme Monitoring rejstříku věřitelů a Monitoring insolvenčního rejstříku.

Systém provozoven

Díky novele insolvenčního zákona v roce 2017 jsme správcům zajistili plynulý přechod na systém Provozoven v jednotlivých krajích.

Kariéra

V současné době hledáme do našeho týmu kolegy na tyto pozice:

Asistentka - administrátorka

Náplň práce

  • zadávání dat do programu a následná práce se zadanými daty
  • řešení úkolů dle požadavků zákazníků
  • administrativní činnost spojená s komunikací se zákazníky
  • práce na PC
  • spolupráce na rozvoji softwaru z uživatelského hlediska

Požadavky

  • dobrou znalost práce na PC
  • pečlivost, spolehlivost
  • konstruktivní přístup
  • komunikativnost
  • samostatnost

Nabízíme

  • platové ohodnocení dle zkušeností
  • práci na HPP
  • příjemný kolektiv
  • potřebná školení
  • kancelář v centru Brna
  • firemní benefity

Zaujala tě příležitost? Pošli nám své CV na libor.sedlacek@insolvence.as a rádi si s tebou domluvíme schůzku!

Obchodník

Co u nás budeš dělat:

  • vést a aktivně řešit případy v přiděleném okruhu zákazníků
  • zákazníkům budeš nabízet produkty a služby dle ověřených postupů
  • pro zákazníky budeš připravovat nabídky, které pak budeš i prezentovat
  • budeš poskytovat odborné poradenství
  • spolupracovat při realizaci odborných školení a seminářů
  • analyzovat trh dle zpětné vazby a podílet se tak na rozvoji produktu a služeb, což se neobejde bez spolupráce s kolegy

Chceme kolegu, který:

  • má praxi na podobné pozici a profesionální vystupování
  • je komunikativní a nebojí se prezentací
  • má zájem o informační technologie a nebojí se průniku do obchodní a právní sféry
  • je mu vlastní analytické a logické myšlení, je týmový hráč
  • zvládá práci na PC a s balíkem MS Office
  • má řidičský průkaz sk. B

Nabízíme:

  • přesně vymezený segment a přidělený okruh klientů
  • předání osvědčených postupů, návodů a know-how, jak dosahovat výsledků
  • důkladné produktové zaškolení
  • komplexní adaptační proces
  • stabilní zaměstnání u českého předního dodavatele IS
  • motivující mzdové hodnocení + bonusy dle výkonů
  • otevřenost a skvělou firemní kulturu
  • pravidelné team buildingy a firemní akce
  • možnost rozvoje a zvyšování kvalifikace
  • firemní výuka angličtiny
  • stravenky
  • dny volna navíc (sick days aj.)
  • internet z domu, notebook a mobil
  • po zapracování příspěvky na penzijní nebo životní pojištění
  • a další dárkové předměty

Zaujala tě příležitost? Pošli nám své CV na libor.sedlacek@insolvence.as a rádi si s tebou domluvíme schůzku!

Manažer obchodu a marketingu

Co Vám zaplní den:

  • práce na celoročních obchodních a marketingových kampaních
  • vyhodnocování těchto kampaní a jejich podpora rozvoje na trhu
  • spolupráce s produktovými vedoucími pro podporu růstu produktů na trhu
  • rozvoj konceptu péče o stávající zákazníky
  • komunikace s novináři a PR agenturou. Příprava textů a podkladů pro partnerská média
  • návrhy témat pro organizaci a realizaci seminářů a Konference Insolvence, reprezentace společnosti
  • řízení, podpora a controlling dvou obchodníků a dvou specialistů marketingu a grafiky
  • sledování oblasti insolvence a právních oblastí
  • analýza situace trhu, návrhy řešení a úzká spolupráce s vedením společnosti

Co bude Vaše odpovědnost:

  • tvorba obchodní strategie
  • tvorba a plnění obchodního plánu
  • příprava firemní marketingové a komunikační strategie
  • tvorba a dodržování rozpočtu oddělení marketingu a obchodu

Co očekáváme:

  • vzdělání v oboru marketing, právo, ekonomie nebo management
  • zkušenosti s řízením týmu 3 a více let
  • dobré komunikační a prezentační dovednosti
  • chuť učit se, aktivitu a samostatnost
  • znalost práce na PC a řidičský průkaz sk. B

Co nabízíme:

  • příležitost pro rozvoj a budování klíčového oddělení
  • manažerský motivační program
  • stabilní a dlouhodobé zaměstnání na HPP v perspektivním oboru
  • kancelář v centru Brna
  • potřebná zaškolení a propracovaný plán adaptace
  • přátelský kolektiv
  • pořádání firemních teambuildingů a společných akcí
  • stravenky
  • Multisport karta
  • firemní výuka AJ
  • finanční příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
  • různé dárkové předměty
  • nástup možný ihned

Zaujala tě příležitost? Pošli nám své CV na libor.sedlacek@insolvence.as a rádi si s tebou domluvíme schůzku!

Cílem projektu je rozšířit systém Insolvenční správce o nové funkce. Název projektu: Další technologický         i funkční rozvoj informačního systému Insolvenční správce, registrační číslo CZ.01.4.04/0.0/0.0/16_076/0009421

Kontakt