Insolvence 2008
Správný partner pro insolvenční správce
Podporujeme insolvenční správce ve všech fázích insolvenčního řízení. Zrychlujeme, zjednodušujeme, počítáme, automatizujeme úkony v insolvenčním řízení. Snadno si u nás zřídíte provozovnu nebo si najmete virtuální asistentku. Šetříte tak čas i peníze.
Pravidelně se s insolvenčními správci dělíme o informace o chystaných novelách, změnách či trendech v insolvenčním světě. Pořádáme školení a semináře s uznávanými odborníky.


Využívám software Insolvence 2008 po celou dobu své činností. Líbí se mě přehledné uživatelské rozhraní, pravidelná školení při úpravě softwaru, manuály zasílané do e-mailu a uživatelská podpora ve všechny pracovní dny. Velice mě zjednodušuje práci. Stejně tak využívám i provozovny. Zde je veliké plus nejen to, že jsou v každém kraji, ale zejména nezanedbatelná úspora financí a možnost objednání si termínu přezkumu či jiného jednání i telefonicky.
Mgr. Eva Hradecká
Insolvenční správkyně
Insolvence 2008 v číslech
2007
Začínáme jako malý tým právníků a programátorů. Máme velkou vizi: Zjednodušíme insolvenčním správcům jejich práci.
2008
Vyvíjíme software pro insolvenční správce. Nasloucháme při tom přímo potřebám, přáním a představám samotných správců.
2011
Spouštíme službu Monitoring insolvenčního rejstříku. Spolehlivý způsob pro věřitele, jak nikdy nepropásnout podání přihlášky do insolvenčního řízení.
2012
Abychom agendu insolvenčním správcům ještě víc usnadnili, zavádíme službu Virtuální asistentka.
2014
Máme cenné informace o stavu insolvencí v Česku a chceme je insolvenčními správci sdílet. Spojujeme se s kapacitami v oboru a pořádáme konference a semináře. Konference Insolvence si rychle získává skvělé jméno.
2015
Podílíme se na tvorbě slovenské obdoby insolvenčního rejstříku – Registru úpadcov.
2016
Nová služba pro naše klienty – Monitoring věřitelů. Díky ní je možné monitorovat i to, kdo přihlásil svoji pohledávku do insolvenčního řízení.
2017
Služba Provozovna umožňuje insolvenčním správcům si snadno zřídit provozovnu v kterémkoliv kraji.
2020
Velký milník pro software: Automatické načítání přihlášek.
2022
Nový modul Chytrá korespondence dokáže automaticky vygenerovat a připravit k odeslání dokumenty pro hromadnou korespondenci.
Hledáme posily do týmu!
Asistent/ka zákaznické podpory
Pro naši stále se rozvíjející firmu Insolvence 2008, a.s. hledáme kolegu/kolegyni na pozici Asistent/ka zákaznické podpory. Budeš nepostradatelným dílem naší skládačky, který je jedním z hlavních pilířů spokojených zákazníků. Že se na takovou zodpovědnost necítíš? Neměj obavy. V naší firmě se k sobě chováme jako přátelé a velmi rádi Ti nejen v začátcích budeme nápomocní. Navíc umíme své kolegy za dobře odvedenou práci náležitě odměnit, vážíme si jich a hýčkáme si je.
Zaujali jsme Tě? Tak čti dál.
Hledáme právě Tebe:
- Měl/měla bys mít minimálně střední školu s maturitou.
- Jsi komunikativní? Baví Tě práce s lidmi?
- Nebojíš se zvednout telefon? Umíš ovládat PC?
- Uvědomuješ si, že spokojený zákazník pomáhá firmě růst, a proto se budeš vždy snažit vyřešit jeho požadavek tak, aby se těšil na další komunikaci s Tebou, potažmo naší firmou?
- Jsi týmový hráč? Neváháš podat pomocnou ruku, když je potřeba a nebojíš se sám si říct
o pomoc? - Ovládáš skvěle český jazyk slovem i písmem?
- Máš zkušenost s péčí o zákazníky, nebo jsi alespoň pracoval/a s lidmi?
- Jestli jsi na většinu otázek odpověděl/a ANO, pak hledáme právě Tebe!
Jak bude vypadat Tvůj pracovní den:
- Minimálně první tři měsíce si Tě chceme užít u nás v prosluněných kancelářích v centru Brna.
- Každé ráno si před prací můžeš dát kávu nebo čaj, aby se Ti lépe pracovalo.
- Zasedneš k počítači a přihlásíš se do naší aplikace, skrze kterou komunikujeme se zákazníky. Ke komunikaci používáme také telefon a e-mail. Komunikaci si vytřídíš dle priorit – zpočátku Ti v tom bude pomáhat náš zkušený kolega, později už sám/sama poznáš, co počká a co je třeba řešit hned.
- Neoslovuješ nové zákazníky, na to máme obchodní zástupce.
- Zákazník nejčastěji volá s dotazem, jak v systému něco nastavit. A ty budeš ten, kdo mu s tím pomůže. Nemusíš se však bát, do systému Tě důkladně zaškolíme.
- Po obědě se s kolegyní na podpoře vystřídáte a Ty si půjdeš od dopoledního mluvení
a přemýšlení odpočinout k oddechové práci. Zkontroluješ číselníky, případně se můžeš podílet na testování systému a spolupráci s týmem programátorů. - Tak, Tvůj den skončil. Můžeš jít domů, nebo jít posedět s Tvými novými kolegy do nedaleké hospůdky.
Co Ti můžeme nabídnout:
- Práci na zajímavém projektu s možností ovlivnit jeho další vývoj.
- Zázemí stabilní společnosti.
- Výborně dostupné kanceláře v centru Brna (kousek od hlavního nádraží).
- Po zaškolení můžeš využít možnost home office (8 dní v měsíci).
- Stravenkový paušál v hodnotě 107 Kč za odpracovaný den.
- FlexiPass karta.
- Multisport karta.
- Sick days.
- 5 dní volna navíc.
- Příspěvek na životní/penzijní pojištění.
- Příspěvek na internet z domu.
- Nekonečné zásoby kávy a čaje.
- Pořádáme teambuildingy se spoustou zábavy, na které není povinnost dorazit, ale věř nám, že tam nebudeš chtít chybět.
- Nástup možný ihned.
Zaujala Tě pozice? Zašli nám své CV s průvodním dopisem a domluvíme se na schůzce.
Ozvi se nám na: podpora@insolvence.as