Insolvence 2008
partner insolvenčních správců
Nabízíme komplexní služby pro insolvenční správce s cílem maximálně zjednodušit a urychlit jejich každodenní agendu při správě insolvenčních řízení. Provozujeme vzdělávací portál Insolvenční zóna, pořádáme Semináře s odborníky a KONFERENCI INSOLVENCE. Snažíme se přispět ke kultivaci insolvenčního oboru.
"Naši zákazníci jsou pro nás prioritou, a proto vycházíme maximálně vstříc jejich požadavkům."
Mgr. Tomáš Valášek
Výkonný ředitel Insolvence 2008, a.s.
Historie
Existujeme od roku 2007. Začínali jsme u jednoho stolu a dnes platíme za hodnotného parťáka českých insolvenčních správců. Jak jsme se dostali tam, kde jsme?
Založení společnosti
Začínali jsme v roce 2007 jako malý tým právníků a programátorů. Díky insolvenčnímu zemětřesení, které proběhlo v následujícím roce a znamenalo přelom v právním prostředí i celé společnosti, jsme se pro insolvenci nadchli a rozhodli se jí věnovat naplno.
Insolvenční správce
Pro nově vznikající společnost jsme vybrali název Insolvence 2008 a pustili se do programování softwaru pro správu insolvenčních řízení.
Neocenitelný pomocník
Abychom z něj udělali co nejlepšího pomocníka, zorganizovali jsme pravidelná „klubová setkání“ s insolvenčními správci, na kterých jsme naslouchali každodenním starostem a dávali dohromady jejich představy o usnadnění náročné administrativy. Tak jsme získali první uživatele našeho softwaru, který jsme nazvali prostě Insolvenční správce.
Virtuální asistentka
Do insolvenčního procesu jsme se rozhodli zapojit nejen softwarem, ale i vlastními silami a znalostmi. Zavedli jsme službu Virtuální asistentka, která pomáhá správcům se zpracováním a kontrolou dat v softwaru. Hlídá termíny, pomáhá vyvažovat administrativní úkony a v problematice se vyzná.
Semináře a konference
Díky každodenní komunikaci se správci jsme zjistili, že kromě běžné agendy musí sledovat nejnovější dění a neustále se vzdělávat. Oslovili jsme proto kapacity z oboru a uspořádali vzdělávací Semináře s odborníky. Díky velkému zájmu se rozrostly na celoroční záležitost završenou KONFERENCÍ INSOLVENCE.
Insolvenční zóna
Pro komplexní podporu oboru začal fungovat náš informační portál Insolvenční zóna, který zpracovává nejen aktuální témata z insolvence, ale také dotazy samotných dlužníků a věřitelů.
Software pro veřejnost
Abychom pomohli také veřejnosti, naprogramovali jsme Monitoring rejstříku věřitelů a Monitoring insolvenčního rejstříku.
Systém provozoven
Díky novele insolvenčního zákona v roce 2017 jsme správcům zajistili plynulý přechod na systém Provozoven v jednotlivých krajích.
Kariéra
V současné době hledáme do našeho týmu kolegy na tyto pozice:
Asistentka - administrátorka
Náplň práce
- zadávání dat do programu a následná práce se zadanými daty
- řešení úkolů dle požadavků zákazníků
- administrativní činnost spojená s komunikací se zákazníky
- práce na PC
- spolupráce na rozvoji softwaru z uživatelského hlediska
Požadavky
- dobrou znalost práce na PC
- pečlivost, spolehlivost
- konstruktivní přístup
- komunikativnost
- samostatnost
Nabízíme
- platové ohodnocení dle zkušeností
- práci na HPP
- příjemný kolektiv
- potřebná školení
- kancelář v centru Brna
- firemní benefity
Zaujala tě příležitost? Pošli nám své CV na libor.sedlacek@insolvence.as a rádi si s tebou domluvíme schůzku!
Obchodník
Co u nás budeš dělat:
- vést a aktivně řešit případy v přiděleném okruhu zákazníků
- zákazníkům budeš nabízet produkty a služby dle ověřených postupů
- pro zákazníky budeš připravovat nabídky, které pak budeš i prezentovat
- budeš poskytovat odborné poradenství
- spolupracovat při realizaci odborných školení a seminářů
- analyzovat trh dle zpětné vazby a podílet se tak na rozvoji produktu a služeb, což se neobejde bez spolupráce s kolegy
Chceme kolegu, který:
- má praxi na podobné pozici a profesionální vystupování
- je komunikativní a nebojí se prezentací
- má zájem o informační technologie a nebojí se průniku do obchodní a právní sféry
- je mu vlastní analytické a logické myšlení, je týmový hráč
- zvládá práci na PC a s balíkem MS Office
- má řidičský průkaz sk. B
Nabízíme:
- přesně vymezený segment a přidělený okruh klientů
- předání osvědčených postupů, návodů a know-how, jak dosahovat výsledků
- důkladné produktové zaškolení
- komplexní adaptační proces
- stabilní zaměstnání u českého předního dodavatele IS
- motivující mzdové hodnocení + bonusy dle výkonů
- otevřenost a skvělou firemní kulturu
- pravidelné team buildingy a firemní akce
- možnost rozvoje a zvyšování kvalifikace
- firemní výuka angličtiny
- stravenky
- dny volna navíc (sick days aj.)
- internet z domu, notebook a mobil
- po zapracování příspěvky na penzijní nebo životní pojištění
- a další dárkové předměty
Zaujala tě příležitost? Pošli nám své CV na libor.sedlacek@insolvence.as a rádi si s tebou domluvíme schůzku!
Manažer obchodu a marketingu
Co Vám zaplní den:
- práce na celoročních obchodních a marketingových kampaních
- vyhodnocování těchto kampaní a jejich podpora rozvoje na trhu
- spolupráce s produktovými vedoucími pro podporu růstu produktů na trhu
- rozvoj konceptu péče o stávající zákazníky
- komunikace s novináři a PR agenturou. Příprava textů a podkladů pro partnerská média
- návrhy témat pro organizaci a realizaci seminářů a Konference Insolvence, reprezentace společnosti
- řízení, podpora a controlling dvou obchodníků a dvou specialistů marketingu a grafiky
- sledování oblasti insolvence a právních oblastí
- analýza situace trhu, návrhy řešení a úzká spolupráce s vedením společnosti
Co bude Vaše odpovědnost:
- tvorba obchodní strategie
- tvorba a plnění obchodního plánu
- příprava firemní marketingové a komunikační strategie
- tvorba a dodržování rozpočtu oddělení marketingu a obchodu
Co očekáváme:
- vzdělání v oboru marketing, právo, ekonomie nebo management
- zkušenosti s řízením týmu 3 a více let
- dobré komunikační a prezentační dovednosti
- chuť učit se, aktivitu a samostatnost
- znalost práce na PC a řidičský průkaz sk. B
Co nabízíme:
- příležitost pro rozvoj a budování klíčového oddělení
- manažerský motivační program
- stabilní a dlouhodobé zaměstnání na HPP v perspektivním oboru
- kancelář v centru Brna
- potřebná zaškolení a propracovaný plán adaptace
- přátelský kolektiv
- pořádání firemních teambuildingů a společných akcí
- stravenky
- Multisport karta
- firemní výuka AJ
- finanční příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
- různé dárkové předměty
- nástup možný ihned
Zaujala tě příležitost? Pošli nám své CV na libor.sedlacek@insolvence.as a rádi si s tebou domluvíme schůzku!

Cílem projektu je rozšířit systém Insolvenční správce o nové funkce. Název projektu: Další technologický i funkční rozvoj informačního systému Insolvenční správce, registrační číslo CZ.01.4.04/0.0/0.0/16_076/0009421